Trollują dla przyjemnosci :)

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

Ryo2
Znaczy się  zdrowo jej odbiło na Twym punkcie :D

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

da®®io
oni przenosza cale watki z innymi wpisami do niewidzialnego kosza i tam wyluskuja z nich moje komentarze-licznik zbliza sie do 30-jutro nie bedzie po moich wpisach jako nie logowany sladu-zostana tylko usuniety zabanowany darrio oraz cytaty ze mnie u innych-i tak w stylu Dzierzynskiego buduja mi czarna legende

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

Ryo2
Nie zbudują bo ludzie stamtąd są też tu i raczej wszyscy wiedzą jak było.  Nie masz sie czym przejmować mym zdaniem ;)

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

jedyne wyjście
Musisz Darku błagać ich na kolanach o litość i przebaczenie. Przyznaj, że jesteś psem niegodnym lizać im butów.
123