Trollują dla przyjemnosci :)

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

da®®io
oczywiscie, ze jej wersja o " zlym wilku " bedzie na wierzchu, a ze to jest manipulacja, falszowanie rzeczywistosci i naduzywanie wladzy to juz nikogo tam nie interesuje

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

Ryo2
No i co? Wszyscy co mają wiedziec o ich manipulacjach już wiedzą. Nie od dziś z nimi wojujesz Darek :D

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

Swoją drogą skoro aż tak Cię tam wycinają by śladu po Tobie nie zostało to tylko oznacza że tak bardzo przeżywają to co tam piszesz że nawet Twe zamierzchłe posty wprowadzają ich w nerwicę

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

zostalo tam na moim liczniku 80 wpisow, a za dwa dni bedzie zero-ona dostała obledu gdy widzi moje wpisy-nawet wywala do kosza wpisy innych jesli jestem na nich zacytowany

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

zostalo tam na moim liczniku 80 wpisow, a za dwa dni bedzie zero-ona dostała obledu gdy widzi moje wpisy
Co oznacza że osiągnąłeś mistrzostwo we wpienianiu jej lub też jak kto woli w podważaniu jej tzw "autorytetu" :)

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

da®®io
na marsie wydawala mi sie calkiem fajna kobietą, ale tutaj z tej pseudowladzy zeswirowała

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

Ryo2
Tam władzę ma ktoś inny. Ona prawie od początku robiła za słupka i na to raczej nic nie poradzisz

Re: Trollują dla przyjemnosci :)

da®®io
ten stan mojego licznika, odroznial mnie od podszywaczy pod moj podpis, a teraz jestem przekonany, ze gdy bede startowac od nowa to wyleje sie podszywkowa fala- a na liczniku zaraz bedzie tylko 50 wpisow-chyba jedzie na kilka niszczarek:)
123