Trudna sztuka krytykowania

Re: Trudna sztuka krytykowania

hiena
Ja ja i tylko ja!...to ze nie masz to nie znaczy ze nie będziesz mieć w przyszłości...a o technicznych sprawach to nie ma co myśleć bo po co?...póki dariowi i tobie chodzi
To jest git!...ale jak przestanie to dopiero wtedy się zainteresujecie...fajne podejście
Chyba będę musiała się spytać iluma?!...on jest ekspertem od wszystkiego niby!...

Re: Trudna sztuka krytykowania

ja najbardziej lubię Operę- mam jej 3 wersje, ale ona staje sie coraz bardziej przestarzała i coraz mniej użyteczna dla potrzeb tak przesadnie rozbudowanych i zawalonych reklamami, banerami i innymi przeszkadzajkami stron internetowych
Mnie najbardziej przypadła do gustu przeglądarka Google Chrome, natomiast Opera zawsze wydawała mi się trochę przyciężka, chociaż te ostatnie wersje Opery też są bardzo dobre.

Re: Trudna sztuka krytykowania

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]
Ale na czym konkretni polega ten problem z robotem?

Re: Trudna sztuka krytykowania

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
wszystko zalezy od formatowania stron, a illum to Ci bedzie mydlic oczy jakimis wodotryskami ktore wg. niego wprowadzaja rzekome problemy z wyswietlaniem stron

Re: Trudna sztuka krytykowania

Nie chce mi się gadać...napisałam w jakimś wątku i pokazałam stronę jaka mi wyskoczyła...idę w Real bo tu już nie ma co!...dyskutujcie sobie sami o ...dupie Maryny...

Re: Trudna sztuka krytykowania

ja tutaj testu robota nie robie bo jestem zalogowany, ale na Atlantydzie gdy go wykonuje na chrome to jest dramat - chrome mi pracuje powolnie, zawiesza sie, robot pyta mnie po 20 razy a na dodatek wyswietla te obrazki tak ze nie nadążam klikac we wlasciwe

Re: Trudna sztuka krytykowania

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, jak masz dzisiaj zly nastroj to nie eskaluj napiec bo zrobilas sie klotliwa-idz juz sie zdrzemnac - dobranoc

Re: Trudna sztuka krytykowania

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
..wyglada jak jakiś arab w dodatku...
To akurat Anglik, ale z arabskiej organizacji :D