Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

Więcej słów mi na tego szkodnika swiatowego szkoda...Juz go/ich nie bedzie...Uffff.....Teraz pora na niego/naszych...:) Rozwalają się od środka, a nieudolność organizacyjna w  pandemii przyspiesza ich upadek w tempie piorunującym...

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

U sąsiadów żałoba z tego powodu...ZERO POSTÓW DZIS w temacie trampusia...Juz go nie kochają,nie bronią??:)))......Ooooo...'współczujemy"..niemiłosiernie....Bolesny upadek syreniej ksieżniczki i jej wyznawców i wyznawczyń..:)))) Jak sie nie słucha mądrzejszych...:)))) Mowa nienawiści poległa..Rozpoczela ja kilka lat temu forum Atlantyda,a teraz marnie koncza Rozbitkowie...Wbrew pozorom smutno mi,...Przed upadkiem kroczyla pycha...zostala dzis sowicie "nagrodzona"....

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

Jola! :)
Hejka Lwiczko, może Trampuś nie taki zły, tylko zbyt desperacko władzy się trzyma, i wyszło.jak wyszło.

Z kolei Biden podobno krwawe rytuały uskutecznia, i nie tylko...niczym wilk w oczej skórze...rety, rety...

Witaj Podróżniczko...! :)

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

Jola! :)
A u mnie, w całej Bawarii od 18- go, poniedziałek...można nosić tylko maski FFP2.
Podobno chronią bardziej osobę, która ją nosi.
Ale na spacerach w dalszym ciągu nie ma wymogu by nosić.

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

Jola! :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou

Koncern BMW teraz takie maseczki produkuje....:))

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Odpowiem tu jak każdej Osobie popierającej hochsztaplera,  naciągacza i oszusta! Populista w 100%
Ale to ma krótką karierę i czeka to Polskę, Węgry...

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

MaryLou
Pełna zgoda Sputniku....w temacie...

Re: Trump ponownie postawiony w stan oskarżenia. Polityk upadły...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
"Hejka Lwiczko, może Trampuś nie taki zły, tylko zbyt desperacko władzy się trzyma, i wyszło.jak wyszło....."

Hejka Jolciu, no prosze Cie....:))
Mimo to wierze w Twoj bystry umysl...
12