Tu Wolne media Szuw_

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
Czytając dzisiaj międzyforumową prasę natrafiłam na  boczne hasło "Jahwe - Jaszczur, okrutny tyran, "bóg" chrześcijan, mułzumanów..." i tu przypomniały mi się nagonki Lothara na kościół, i jego wiara w jaszczurze korzenie religii, wykazywanie, że komunia wiąże się to z kanibalizmem itd. W internecie można znaleźć nawet artykuły okraszone wizerunkiem jaszczura.
"Bóg stworzył człowieka na swoje podobieństwo"!!! Zaprawdę ewolucja idzie wstecz u niereligijnych, bowiem religijni/ wierzący wierzą w innego stwórcę.
Gadzi mózg to móżdżek, najstarszy, zanim ewolucja/ kreacja stworzyła człowieka myślącego z mózgiem, którego do tej pory niewielką część wykorzystujemy.  Ludzkość już to zbadała, ale ciągle poszukuje sposobów jak zwiększyć ukryte (boskie) możliwości.
A Lohar nadal widzi jaszczury...

Re: Tu Wolne media Szuw_

przelotem
Cieszę się, że czytasz moje posty i znajdujesz w nich wszystko to, co chcę wam powiedzieć o świecie...:)))
Pozdrawiam :)))

Re: Tu Wolne media Szuw_

da®®io
internet to takie medium w którym każdy sobie pisze co chce bo taką ma potrzebę. a czy to jest mądre i wartościowe to już kwestia subiektywnego postrzegania rzeczywistości

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
Wszystko jest subiektywnym postrzeganiem świata. Nawet to, co widać, każdy zobaczy inaczej.

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
W dzisiejszym przeglądzie wyłoniły się... "Bezdroża" Sylwii Grzeszczak i M. Ziółko

Re: Tu Wolne media Szuw_

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Na Atlantydzie Lotharek znęca się nad Papieżem i wokół tego rozwija się dyskusja. Nie wierzę... On rozciąga swoje chore wizje, a normalne osoby z nim dyskutują! Przecież lothar to zwykły dupek!!!

Re: Tu Wolne media Szuw_

Perełka
Na prowadzenie wyszła umiłowana w cierpieniu Walkiria jako antidotum na lotharowe igraszki z diabłem

Re: Tu Wolne media Szuw_

Perełka
Lothar, który nieustannie czerpie z pomysłów forumowiczów zaatakował forum informacją słowną i wizualną odnoszącą się do czakry serca.
1234567 ... 13