Tulipany na forum zakwitły dopiero w czerwcu

Tulipany na forum zakwitły dopiero w czerwcu

Tulipany na forum zakwitły dopiero w czerwcu

Wojna na Ukrainie sprawiła, że wszyscy byli zbyt nerwowi i niecierpliwi, by cieszyć się wiosną.

Ale w końcu, pod koniec czerwca, tulipany zaczęły pokazywać swoje kolory — najpierw kilka pąków, potem kilka kwiatów, a potem nastąpiła eksplozja kolorów, która rozprzestrzeniła się po całym forum.

Forumowicze zatrzymywali się, by je podziwiać, gdy przechodzili obok. Przypominały, że życie wciąż może być piękne, nawet w środku tego chaosu.

Ps. Pozdrawiam forumowiczów i czatowiczów! :)

Re: Tulipany na forum zakwitły dopiero w czerwcu

Wenus
Dobrze, że w ogóle zakwitły...

Pozdrowienia i dla Ciebie :)

Re: Tulipany na forum zakwitły dopiero w czerwcu

Miło widziec Gospodarza....
Byle by zdrowie było, z reszta sobie poradzimy..
A tulipany oslodza reszte,szkoda,ze juz przekwitly...
Niebawem trzeba by cos wakacyjnego narysowac..
Czas leci jak glupi...
Mewy mi o 23 wariuja przed oknami,upal byl,wrzeszcza niemozliwie...Do morza niespelna 10km,widac wola ludzkie skupiska...