Turniej International Champions Cup

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
kto wygrywa ten turniej i kto odpada - bo ja za cholerę nie wiem-moze to jest cos na wzor ligi z tabelą rozgrywek bo ta ilosć meczy 27 może o tym swiadczyc

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
turniej zakonczony i podobno ustalony jest jego triumfator - czy wiecie kto nim został? - ja wiem ale na razie nie powiem:) czekam na wasze typy-ryo, ktory wg. Ciebie zespol wygrał te rozgrywki?

Re: Turniej International Champions Cup

Ryo2
No na tym to mnie nie "złapiesz" Darek    "Moi" wygrali , pisałem tu że im będę kibicować :)))

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
Drużyna M W ZK PPK P B P Forma
1. Tottenham....3 2 0 1 0 7:3 7
2. Dortmund.... 3 2 0 1 0 6:3 7
3. Inter Mediol. 3 2 0 1 0 3:1 7
4. Arsenal Lon  3 1 1 1 0 7:3 6
5. Liverpool.......3 2 0 0 1 7:5 6
6. Real Madryt..3 2 0 0 1 6:4 6
7. Juventus Tur.3 1 1 0 1 4:4 5
8. Chelsea Lond.3 0 2 1 0 2:2 5
9. ManchestUtd 3 1 1 0 1 4:6 5
10. Lyon............3 1 0 1 1 3:3 4
11. AC Milan..... 3 1 0 1 1 2:2 4
12. Bayern......... 3 1 0 0 2 5:6 3
13. Benfica........ 3 0 1 1 1 5:6 3
14. Manch. City 3 1 0 0 2 4:5 3
15. AS Roma.....3 1 0 0 2 6:8 3
16. PSG............. 3 1 0 0 2 5:10 3
17. Atl. Madryt...3 0 1 0 2 3:5 2
18. Barcelona.....3 0 1 0 2 4:7 2

Re: Turniej International Champions Cup

Ryo2
No i chyba wiadomo już na jakiej zasadzie wylicza się zwycięzcę no nie? ;)

Re: Turniej International Champions Cup

zadna z drużyn nie wygrała wszystkich swoich 3-ch meczow, Najlepszy był Tottenham Londyn

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
przypuszczalem, ze musi rozstrzygac to jakas tabela
" W trakcie międzynarodowego turnieju każdy uczestnik
rozegrał po trzy spotkania. Rozgrywki odbywały się zarówno
w Stanach Zjednoczonych, Azji, jak i Europie. Wyjątkowo
słabo wypadli mistrzowie poszczególnych lig. Na ostatnim
miejscu znajduje się Barcelona, która sięgnęła w tamtym
sezonie po Primera División. Paris Saint-Germain jest
szesnaste, Manchester City czternasty, a Bayern Monachium
dwunasty.
Jedynie Juventus znalazł się w górnej części tabeli, na
siódmym miejscu. Piątą lokatę zajmuje Real Madryt, aktualny
triumfator Ligi Mistrzów.
Inter ma jeszcze szansę na triumf w ICC. Na czele stawki
znajduje się Tottenham, który dzięki dwóm zwycięstwom i
jednemu remisowi ma siedem punktów" opis ten powstał przed ostatnim meczem Inter - Atletico 1:0

Re: Turniej International Champions Cup