Turniej International Champions Cup

Re: Turniej International Champions Cup

Ryo2
Czasami ci "młodzi gniewni" są skuteczniejsi niż tzw gwiazdy. Przypomina mi się mecz na ileśtamlecie Realu Madryt. Grał Real vs reszta świata.  Real obrywał dopóki gwiazdorzy nie zeszli i nie weszli "młodzi gniewni" ;)

Re: Turniej International Champions Cup

dzisiaj Juve wygralo z Bayernem 2:0, Totenham wyczesał AS Roma 4:1, a wczoraj trener Arsenalu Emerii przegrał z Atletico M. bo w 2 pol. wprowadzil na raz az 8 nowych patafianow ktorzy nie potrafili strzelac karnych

Re: Turniej International Champions Cup

Ryo2
Lubię Atletico bo uatrakcyjniają lige hiszpańską.  Teoretycznie nadal przed sezonem wiadomo że wygra Real lub Barcelona ale Atletico potrafi i jednym i drugim urwać punkty :)

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
w meczykach tych pada sporo remisów i rozstrzygnięcia następują bez dogrywki od razu rzutami karnymi

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
nadal nie wiem na jakiej zasadzie tworzone są te pary i czy i jak rozgrywana będzie faza " finałowa " bo chyba jakiś trumfator tych rozgrywek powinien byc, ale nie jestem tego pewien bo może oni tak sobie grają tylko o jak najlepszy bilans koncowy

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
w nocy był niesamowity mecz Manch.City - Bayern 3:2 - w tym turnieju kazdy wygrywa i przegrywa co pokazuje jak wyrównany jest poziom tych zespołów bez "mundialowych gwiazd"

Re: Turniej International Champions Cup

Ryo2
Tia Bayern prowadził 2:0 a mimo tego przegrał :)

Re: Turniej International Champions Cup

da®®io
wydawało się ze najslabiej w tym turnieju dotychczas prezentuje się PSG, bez Neymara
* Bayern - PSG 3:1
* Arsenal- PSG 5:1
* PSG-Juventus 2:3
a tu niespodzianka