Tutaj doradzamy sobie jak wklejać zdjęcia i inne obiekty

Tutaj doradzamy sobie jak wklejać zdjęcia i inne obiekty

musisz sie nauczyc wklejac tutaj zdjecia- ja to robie z galerii smarta, a jak to sie robi z kompa to nie probowałem-ja za to nie wrzucam tych rozrzeszonych plikow z tubki tylko linki ze wzgledu na prawa licencyjne na tube-mate

Re: Ojcowski Park Narodowy

Wenus
Klikam na "wstaw obraz" w treści komentarza ale nie chce się załadować.

Re: Ojcowski Park Narodowy

da®®io
opisze Ci jak to robie na smarcie
*wstaw obraz-z lewej strony na pionowej linni na srodku klikasz na pionowa ikonke nad or-potem pokazuje sie ikona sd card ktora wybierasz obiekt z twojej bazy do wklejenia- nastepnie na dole jest ikona I ktora wklejasz obrazek-masz jeszcze podglad i mozesz dokonywac edycje, poprawki i pozycjonowanie-sprobuj wg. tej instrukcji

Re: Ojcowski Park Narodowy

da®®io
lwiczko, ta powyzsza instrukcja jest takze dla Ciebie-wyprobuj tego sposobu

Re: Ojcowski Park Narodowy

Dokładnie tak robiłam ale zdjęcie nie chce się wkleić. Natomiast nie mam takich problemów jak chcę użyć jakiegoś swojego zdjęcia do zmiany awatarka.

Re: Ojcowski Park Narodowy

jak mi mowi, ze tego zdjecia nie wklei to ja go lekko przycinam i wtedy wchodzi -zwroc uwage na rozszerzenia typu jpg. gif.  i podobne ps. sprobuj z innym zdjeciem bo moze w tamtym jest inny format NAJWAZNIEJSZA JEST TA KONCOWA NA DOLE IKONA " I " nad C

Re: Ojcowski Park Narodowy

da®®io
jak sie wpisze w google " maczuga herkulesa pics " to pojawia sie setka fotek z nia, i chyba takie bajorko w jej okolicy widzialem-sprobuje to jeszcze raz znalezc

Re: Ojcowski Park Narodowy

Dzieki Dario,kiedys wyprobuje:) Piekne te miejsca i foty!
123