Twórcze podejście do powodzi :D

Ryo2
W Szwecji magowie chyba ciut przesadzili z zaklęciami i sprowadzili im nawałnicę przez co zalany został dworzec w Yppsali.  Ale Szwedzi to twóczy naród i zamiast psioczyć na pogodę czy liczyć straty postanowili wykorzystać sytuację i stworzyli tam basen kolejowy :)

https://noizz.pl/spoleczenstwo/basen-kolejowy-po-nawalnicy-w-uppsali/9z1hppq?placement=WidgetSeeAlsoExtended&position=26

Re: Twórcze podejście do powodzi :D

hiena
nie przypuszczałam ze są aż tak na luzie:))...ale na wypadek gdyby kiedyś u mnie zalało tak dworzec...to idę popływać:))...

Re: Twórcze podejście do powodzi :D

Plywania ich uczyc nie trzeba, a swoje poczucie humoru, jak widac taz maja:)

Re: Twórcze podejście do powodzi :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
nie przypuszczałam ze są aż tak na luzie:))...ale na wypadek gdyby kiedyś u mnie zalało tak dworzec...to idę popływać:))...
Radosnego pluskania się Hienko ;)

Re: Twórcze podejście do powodzi :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Plywania ich uczyc nie trzeba, a swoje poczucie humoru, jak widac taz maja:)
Jasne że mają. W końcu to ze Skandynawii (choć akurat nie tej) pochodzi słynny gang Olsena ;)

Re: Twórcze podejście do powodzi :D

Dzięki...trzeba będzie się popluskać;)....bo jeszcze w tym roku nie udało się:/...