No i mamy już sierpień...

hiena
Powoli rok się kończy jak zwykle...

Re: No i mamy już sierpień...

Lwiczka9
Hienko,spokojnie...do Wigilii jeszcze duuuzo sie wydarzy...Melancholia dzis? Moze to kryzys pourlopowy? Ja sie nie poddaje...Ty juz po urodzinkach?

Re: No i mamy już sierpień...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
U mnie sierpień się zacznie jak przełożę kartkę w kalendarzu , póki co żyję sobie w lipcu ;))

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Ja dzisiaj zdarłam kartki z trójdziałowego  i zaczynam myśleć o urlopie - gdzie by tu ruszyć...?

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Hej:)...jak się popatrzysz na trzeźwo tylko cztery miesiące do końca roku już zostały...
jestem po urodzinach imieninach...dalej jestem przybita Kora i zastanawiam się czy nie jechać na pogrzeb?...

Re: No i mamy już sierpień...

Tez tak idzie;)...już dawno nie miałam takiego kalendarza z kartkami...

Re: No i mamy już sierpień...

W Polskę czy gdzieś dalej chcesz?...

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Znowu mnie ciągnie na Mazury. Ma ktoś może jakąś ciekawą miejscówkę? W sumie to lubię jeździć w te same, sprawdzone miejsca ale jakaś odmiana też nie zaszkodzi :)
1234 ... 8