Re: No i mamy już sierpień...

Ryo2
Wenus napisał/a
Ja tam w Mazurach jestem zakochana :) https://www.youtube.com/watch?v=5fSiPBJCZoY
Niczym córka rybaka Mazura z Mazur ;))

Swoją drogą to świetny kawałek :D

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Od cholewy komarów to mam i u siebie, wieczorem nie idzie na podwórku posiedzieć. I jeszcze te meszki.... łapię to dziadostwo odkurzaczem.

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
Dziwne...  normalnie przez ta susze jest ich mniej...wylegają się jak jest więcej opadów...przechlapane masz...

Re: No i mamy już sierpień...

Hej;)...ostatnio puszczałam to na imprezach:))...co za majstersztyk!...

Re: No i mamy już sierpień...

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Coraz mniej śniegu ,ale mroźne  chyba są.
Urlopik zaplanowany mam na wrzesień
nie będę się pchała w rozgrzane słonce do +42.

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
No jasne ze lepiej na jesień...sama widzisz co się dzieje w Grecji albo Portugalii...

Re: No i mamy już sierpień...

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Susza ,taka prawia i u nas jest widziałam rzut z satelity Europa w brazowych plamach ,ale co zrobisz klimat nam się zmienia.
Ja we wrześniu będę miała od 30 st. do 25 stopni   i
taka temperatura  mi odpowiada.

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Bo w tym roku, w odróżnieniu od poprzedniego, nadleśnictwa nie pryskały lasów od tego cholerstwa. Nie wiem czy ze względu na oszczędności czy ze względu na zbytnie nieingerowanie na ekosystem.
12345678