No i mamy już sierpień...

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Ten kawałek to się najlepiej słucha nad jeziorem wieczorową porą, kiedy po rosie pięknie się melodia niesie :)

Re: No i mamy już sierpień...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej;)...ostatnio puszczałam to na imprezach:))...co za majstersztyk!...
Hienko ...wzruszyłem się   Ktoś w końcu docenił coś muzycznego co wrzuciłem a już myslałem że jeżeli chodzi o muzyczne gusta to ja tu sporo odstaję ;)))

PS:  DJką byłaś? ;)

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus napisał/a
Ten kawałek to się najlepiej słucha nad jeziorem wieczorową porą, kiedy po rosie pięknie się melodia niesie :)
Jeżeli chodzi o plenery to słuchałem tego parę razy na polanie przy ognisku. Ale to dawne czasy były :)

Re: No i mamy już sierpień...

Tak byłam djejka:))...masz super gust...ta piosenkę wstawił szu zdaje się jakis  czas temu i mi ja przypomniał...może kiedyś jak zrobimy jakiś zjazd to zatańczysz ze mną jak w tej piosence gruby z Ilona;)?...

Re: No i mamy już sierpień...

Lwiczka9
:)Czesc Wam! Nie uwierzycie,mialam kolezanke ,nazywala sie ...Ilona Rybak:))) Dawne dzieje,glowy mi nie urwie,ze ja wspominam tu:))zawsze sie smialysmy z tej super piosenki! Dobrej nocki Wam! No jasne hienko, ze tance byc musza:)) Ja jestem teraz po jazzie ,wiec hmm..Ilona mi nie w glowie:))pa Wam! bawcie sie dobrze!

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
Hej:)!...tez miałam koleżankę Ilonę ale nie rybak:))...to chyba... jedyna Ilona jaka ....spotkałam w moim żywocie...a ty nie próznujesz i po koncertach jeździsz...spoko...
to miałaś fajny weekend...ja zerknęłam trochę na Woodstock i na inny festiwal...ale
nie ma to jak na żywo!...może z tobą zatańczę kto wie?;)...a teraz narazie i ave...

[...]

No problemo , potańcujemy ;)))

A skoro tak to do przypomnienia jest jeden kawałek który uważam za super :)

Re: No i mamy już sierpień...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Dosłownie córka rybaka. Może jeszcze pochodziła z Mazur?  :D