No i mamy już sierpień...

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Z diskopolo to lubię tylko "Przez te oczy zielone" ;)

Re: No i mamy już sierpień...

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Tak...no i nie obyło się z „nowszych” czyli...będę brał cię w aucie;)))...Piotr w klipie jako barman rewelacja!...
Friedmann też tam wystepuje choć chyba nie spiewa ;))

Re: No i mamy już sierpień...

Właśnie obejrzałam twoją propozycje...i wiesz co przypomniało mi się ze kiedyś to słyszałam!:)...tańczą niczym Michael Jackson no nie?:))...u mnie leciało to ostatnio...
Po dluuugim czasie...https://m.youtube.com/watch?v=E1DUnnCEGwA

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus napisał/a
… a jeszcze inni, żeby nogi miała do samej ziemi ;)
A to już ideał , choć ma to też minusy bo te nogi muszą ją często boleć od tego ciągłego chodzenia po męskich głowach ;)

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Mają chłopaki ten ruch sceniczny we krwi ;D

Re: No i mamy już sierpień...

Oj tam, oj tam … ja jakbym miała takie nogi to bym się poświęciła ;)

Re: No i mamy już sierpień...

Zenek wyglada tu jak nie Zenek...tylko jakiś figo fago:))...wyrobił się gościu...

Re: No i mamy już sierpień...

No przecież;)...fajnie było gdyby chłopaki z forum tak nam zatańczyli...wyobrażasz
sobie to?;))...