No i mamy już sierpień...

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
Wenus wejdź na net i popatrz się na kwatery prywatne...czy pensjonaty...

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Dwie godziny wczoraj siedziałam i zawsze coś mi nie pasi… najlepsze miejscówki są takie z polecenia. Kiedyś Sputnik pisał, że w Krynicy Morskiej bywał w Gallusie  bo jest spoko - pojechałam, sprawdziłam i potwierdzam, że jest spoko :)

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
Ja tam się nie kieruje kimś...a w necie tez są opinie ludzi o hotelach i pensjonatach..
jak już...to tylko jeziora nie ocean indyjski...

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Pewnie, że to tylko jeziora ale za to jakie cudne.... A wiesz ilu tam Niemców się kręci, myślisz, że ich nie stać na "lepsze" wakacje?

Re: No i mamy już sierpień...

Wenus
Ja tam w Mazurach jestem zakochana :) https://www.youtube.com/watch?v=5fSiPBJCZoY

Re: No i mamy już sierpień...

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Nigdy na Mazurach nie byłam, zobaczyłam Twój filmik ,ładnie tam jest .

Re: No i mamy już sierpień...

Napewno ładne ale tam jest od cholewy komarów...wiec jest już minus...a Niemcy jeżdżą bo otwarli granice i jest taniej...jak dla nich...teraz poznają turystycznie nasz...
Kraj no i sentymenty...bo kiedyś tez tam trochę ich mieszkało...

Re: No i mamy już sierpień...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Ech te zimy to tez już nie są takie jak kiedyś były...fajnego urlopu...
123456 ... 8