Typ faceta bawidamek i gracz na uczuciach

Typ faceta bawidamek i gracz na uczuciach

Antosia
Niestety spotkalam najgorszego faceta na swiecie ktory afirmacjam hipnoza sugestia i uderzaniem w moje czakry wypieral sie milosci.Chorego psychicznie potwora w ludzkiej skorze.Faceta bez intuicyjnego ktory nie potrafi czytac w psychice kobiety.Nie rozroznia dobra od zla.Schizofrenika ktory zaprzecza intuicji bo twierdzi ze ma wolna wole.Bezlitosnego lgarza.Klamce i oazusta matrymonialnego.Dla takich jak on powinna byc kara smierci.Manipulator i szantazysta.gracz aktor spoleczny.Udajacy falszywy.niech jemu ziemia lekka bedzie.W oczach Boga i swiata jest przegrany.Sam swoja durnota i ciemnota wybral sobie taki los.Juz nikt nigdy nie bedzie jego prawdziwie kochał nie wymuszajac uczuc hipnoza i sugestia ani tez po jego smierci za nim tesknil i pamietał.los zwraca wszystko.On zginał.

Re: Typ faceta bawidamek i gracz na uczuciach

kapitanwojtek
No co TY Dziecinko? Jestem jaki jestem >:)
https://www.youtube.com/watch?v=UiAvNcMDEw4
Hmm, masz ochotke na chwileczke zapomnienia?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Typ faceta bawidamek i gracz na uczuciach

dziewczyna z perłami
Kiedy spotykasz kogoś, kto do ciebie nie pasuje i wzbudza w tobie negatywne uczucia, twoje czakry same się zamykają dla twojej ochrony. Znajdź sobie faceta, który cię polubi, albo pokocha. Takiego, któremu  będziesz podobać się jako kobieta, a czakry zharmonizują się pozytywnie.
To nielogiczne, że podtrzymujesz grę, która cię rozbija czyli rzecz o "samobiczowaniu".