UWAGA!!!

kibic
W swoim wątku o Kwaśniewskiej, Szuwar wkleił zdjęcie pochodzące z FB niejakiego Rafała Gawła.

http://www.nacjonalista.pl/wp-content/uploads/2017/02/Gaweł.jpg

Ten człowiek, został skazany na 4 lata bezwzględnego pozbawienia wolności za swoje przestępstwa.

http://niezaleznemediapodlasia.pl/rafal-gawel-dostal-cztery-lata-uzasadnienie-wyroku-jest-przytlaczajace/#more-9289

Ostrzegam ws, gdyż jak można przeczytać propagowanie ww. osobnika może skończyć się procesem o współudział, cytat:

"Mowa uzasadniająca wyrok daje pełny obraz "działalności" lewackiego idola Rafała Gawła, którym do niedawna zachwycali się dziennikarze gazety wyborczej. Ich lizusowskie artykuły można podciągnąć pod współudział w przestępstwie, bo pisząc pozytywie o złodzieju i oszuście na łamach ogólnokrajowego dziennika, wprowadzali w błąd społeczeństwo i ułatwiali dalsze przestępcze działania Rafała Gawła. Nawet "Newsweek" publikował przychylne wywiady z Gawłem. Myślę że wielu poszkodowanych powinno wytoczyć im za to procesy cywilne."

Re: UWAGA!!!

NARODOWCY ZNOWU PRZEGRALI W SĄDZIE Z RAFAŁEM GAWŁEM

"Sąd Okręgowy w Warszawie w dniu 21.02.2018 wydał wyrok w którym nakazał redakcji Dziennika Narodowego zapłatę 5000 zł jako zadośćuczynienie za publikowanie i rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na temat skazania Rafała Gawła.

Dziennik Narodowy w jednym z artykułów opublikował nieprawdziwą informację o tym że Rafał Gaweł jest przestępcą i osobą prawomocnie skazaną - co było kłamstwem.

Sąd stwierdził że narodowcy w sposób ewidentny i bezsporny naruszyli dobre imię Rafała.

Rafał Gaweł zdecydował że uzyskanych w ten sposób pieniędzy nie zatrzyma lecz przeznaczy je na działania społeczne."

Przygotowane zostało kolejne 60 pozwów

Przygotowane zostało kolejne 60 pozwów wobec instytucji, gazet i osób prywatnych które upowszechniały nieprawdziwe informację o rzekomym prawomocnym skazaniu Rafała.
Uzyskane w procesach środki przekazywane będą na działania społeczne związane z walką z antysemityzmem, rasizmem i islamofobią.

Poprzednim narodowcem który sromotnie przegrał sądowy proces z Rafałem był poseł "Kilometrówka" czyli były prezes Młodzieży Wszechpolskiej - Adam Andruszkiewicz."

Re: UWAGA!!!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kibic
Uważasz, że historia przedstawiona w tym wątku nie jest prawdziwa? Twierdzisz, że Maria Kwaśniewska, polska lekkoatletka, która nie podniosła ręki w hitlerowskim pozdrowieniu nie istniała naprawdę?

Re: UWAGA!!!

i jeszcze to:

KIEDYŚ WRÓCĘ NA MŁYNOWĄ

"To niesamowite zdjęcie. Widać na nim żydowskiego więźnia, który trzyma niemieckiego żołnierza na muszce w czasie II wojny światowej, wykonano je w 1945 po wyzwoleniu jednego z obozów koncentracyjnych.

Zdjęcie to dedykuję wszystkim tym, którzy dzisiaj w sposób bezkarny znęcają się nad moją rodziną, przyjaciółmi i współpracownikami.

Czas goi rany i sprawia, że pewne rzeczy można wybaczyć lub zwyczajnie o nich zapomnieć. Pewnie wraz z jego upływem zgaśnie we mnie gniew z powodu tego, że na wniosek białostockiego prokuratora kilku dyspozycyjnych urzędników zamknęło pod pretekstem kontroli pożarowej Teatr którego byłem dyrektorem, zaprzepaszczając tym samym siedem lat pracy kilkudziesięciu dramaturgów, reżyserów i aktorów.
Pewnie zapomnę z czasem o procesie podczas którego wsadzano mnie do klatki na czas przyjazdu TVP, żeby można było mnie pokazać w wiadomościach jako groźnego przestępcę. Nigdy nie potrafiłem się długo gniewać, łatwo przychodziło mi wybaczanie.

Jednak tego, że kazaliście wejść policji o zmroku do pokoju moich śpiących dzieci tylko po to by pod pretekstem przeszukania odebrać im ich telefony, zabrać komputery i straszyć aresztowaniem - tego wam nie zapomnę.

Tego, że próbowaliście skuć kajdankami mojego syna i zmusić go do poświadczenie nieprawdy w dokumentach - tego wam nie zapomnę.

Tego, że kilkanaście dni później, po zmroku kazaliście wejść policji siłą do domu mojej rodziny, by w czasie żałoby, dwa dni po śmierci mojej córki - urządzać sobie groteskowe bezsensowne przesłuchanie - też wam nie zapomnę.
Mogę wiele wybaczyć, ale nigdy nie zapomnę kto skrzywdził moje dzieci i rodzinę.

Jesteście zwykłymi gnojami którym pozwolono niszczyć ludzi.

Przyjdzie czas, że zapłacicie za każdą minutę lęku mojej jedenastoletniej córki, którą kazaliście wyrwać ze snu by idiotycznym przeszukaniem dziecięcego pokoju próbować zastraszyć mnie i ludzi z którymi pracuję.
Możecie mnie upodlić, zgnoić i skazać na dowolną ilość wyimaginowanych przestępstw.

Za kilka lat waszych mocodawców rozliczymy przed trybunałem stanu, wy będziecie odpowiadać karnie za nadużycia władzy których się dzisiaj dopuszczacie.
Dzisiaj czujecie się silni i bezkarni w swoich działaniach, wydaje się wam że rządy PiS będą trwały wiecznie...zapewniam was, że równie bezkarny czuł się dwa lata wcześniej esesman, który na zdjęciu klęczy przed żydowskim więźniem."

Re: UWAGA!!!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kibic
A tutaj przypadek kolejnego niewygodnego człowieka, którego oskarżono o "straszne" przestępstwa gospodarcze:

Ps. Za komuny podobnie zwalczano niewygodnych opozycjonistów...

Re: UWAGA!!!

kibic
Powinieneś wiedzieć Szuwar, że rozmawiasz z inteligentnym człowiekiem, który zna lewackie manipulacje i marksistowskie metody niszczenia ludzi, więc nie dopisałem słowa "prawomocnie", żeby mnie jakiś lewacki bandyta nie pozwał, a poza tym ja w przeciwieństwie do lewaków, umiem czytać ze zrozumieniem, więc skoro nie było napisane "prawomocnie" to i ja tego nie napisałem:)
Oczywiście te żałosne ataki na Polaków, którzy się pomylili ze słowem "prawomocnie" niczego nie zmienią w tym sensie, że panowie kryminaliści już szykują wazelinę dla nowego gościa:D

Re: UWAGA!!!

kibic
Nie wklejaj Szuwar prymitywnych, komedianckich wypocin tej kobiety, która z pomocą takich błazenad próbowała się dostać do sejmu. Na szczęście nawet lewacy uznali, że za bardzo się ośmieszyła,

Re: UWAGA!!!