Ukraińscy żołnierze przeszukują samochód, gdy nagle dochodzi do zwrotu akcji

Ukraińscy żołnierze przeszukują samochód, gdy nagle dochodzi do zwrotu akcji

„Ukraińscy żołnierze przeszukują samochód, gdy nagle dochodzi do zwrotu akcji”

https://streamable.com/77qojk

Re: Ukraińscy żołnierze przeszukują samochód, gdy nagle dochodzi do zwrotu akcji

Sputnik
Co se pomacał to jego...

Po wyciszonych słuchach czekałem na wielkie BUUM!!!

-ok! Nie spoileruję :)

PS. Nigdy nie wiedziałem czy to VW Passat Long czy Pheaton... :)