Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Rozmowa z Jackiem Wroną, specjalistą od bezpieczeństwa:

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Sputnik
Fantastyczna stacja :)))

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

A obejrzałaś materiał od deski do deski?

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
A tak serio to zobaczyłem jedną zbłąkaną /niby sterowaną ręcznie/ rakietę w blok mieszkalny. Serio? To jest szopka!

Nic nie mam do Ukrainy 💛💙😘

Jestem neutralny! W tym temacie. Chyba :/

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

Pobieżnie... Ale TV Republika wywołuje u mnie śmiech albo

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
A tak serio to zobaczyłem jedną zbłąkaną /niby sterowaną ręcznie/ rakietę w blok mieszkalny. Serio? To jest szopka!

Nic nie mam do Ukrainy 💛💙😘

Jestem neutralny! W tym temacie. Chyba :/
Nie masz nic do Ukrainy i dlatego próbujesz bagatelizować wojnę na Ukrainie?

Napaść Rosji na suwerenne państwo Ukrainę jest dla Ciebie tylko „szopką”?

Jeśli widziałeś tylko rakietę uderzającą w blok mieszkalny i nic więcej, to proponuję lepiej się rozejrzeć :)

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
Pobieżnie... Ale TV Republika wywołuje u mnie śmiech albo
Z którą częścią wypowiedzi Jacka Wrony się nie zgadzasz? Który fragment najbardziej Cię bawi?

Ja czerpię informacje z wielu źródeł, dlatego wiem, że również w TV Republika  można znaleźć wartościowe informacje, ciekawe wywiady.
Warto się otworzyć na informację, a nie zamykać się tylko we własnej bańce informacyjnej.

Re: Ukraina się przebudziła | Wydanie specjalne

To daj mi fakty...

Ukraina to nadal jest dla mie dziwny twór!

+/-

12