Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Dzisiaj, ostatni dzień czerwca, więc nasza wspaniała koleżanka z forum, Przyłaszczka, obchodzi swoje urodziny!

Przyłaszczka, jak to zodiakalny Rak i jednocześnie kwiat polny, jest istotą pełną przyjaznej energii :)

Zaszczyca nas swoją obecnością na forum i pięknymi wierszami. Zasługuje na wszystko, co najlepsze!

Najserdeczniejsze życzenia, Przyłaszczko! :)

Re: Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Przyłaszczka
szuw napisał/a

[...]

Ojej, pamiętałeś, Szuwarku :)
Jak zwykle oryginalne życzenia i śliczna piosenka :)
Jestem cudownie zaskoczona :) Dziękuję :)
🦋🦋🦋

Re: Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

MaryLou
Wiem,żes raczek Ewuś!
Wszystkiego co najlepsze
Wczoraj bylam na zachodniej naszej granicy..Miasteczko Moryn ma na ryneczku glaz z wielkim kamiennym rakiem,wow!
Ty jestes jednak nie tak wielki, mam nadzieje:))))
Ten morynski mnie przerazil...
Niech Ci sie wiedzie kochana,zaslugujesz na wielkosc i szacun!
Jednak...jestes WIELKA!!
Buziaczki!

Re: Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przyłaszczka napisał/a
szuw napisał/a

[...]

Wszystkiego dobrego ,Nów w Raku 5,6 Lipca, dobry czas dla Raków.

Re: Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Dziękuję, Lwiczko :)
Za piękne życzenia, rozradowałaś moje serce ogromnie :)
Cieszę się, że miałaś przyjemną wycieczkę i to z rakiem w tle :)
Buziaczki :)
🦋🦋🦋

Re: Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Przyłaszczka napisał/a
szuw napisał/a

[...]

Dziękuję serdecznie, Kawusiu :)
Czyli warto byłoby coś rozpocząć, zasadzić, żeby wzrastało, skoro nów :)
Kurczę, co z tym czasem, dopiero była pełnia :)
Pozdrowionka ślę :)
🦋🦋🦋

Re: Urodziny Przyłaszczki — Najserdeczniejsze Życzenia!

Przyłaszczka
No i piosenka dla Was :)
🦋🦋🦋