Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

hehehe
Ale ten dario jest porabany, że szuwar tego nie widzi, poucza moderację administrację forum a ten mu się tłumaczy

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

hehehe
Ten post był aktualizowany .
Takiego [wymoderowano inwektywę] mieć na forum - bezcenne

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

da®®io
zdecyduj się przypier.dzielaczu czy ja pouczam czy mnie pouczają-te twoje przynudzania nikogo tutaj nie interesują

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

da®®io
widac że trolle takie jak wy w realnym świecie nic nie znaczą i dlatego muszą swoje psychopatyczne sklonnosci demonstrować w necie

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
hehehe napisał/a
Ale ten dario jest porabany, że szuwar tego nie widzi, poucza moderację administrację forum a ten mu się tłumaczy
Dario, tak jak i każdy inny użytkownik forum ma prawo przedstawić swoje pomysły i uwagi odnośnie do moderowania forum czy innych spraw organizacyjnych. Takie uwagi jak Darka, są mile widziane. Podsumował na spokojnie — jak według niego powinno wyglądać moderowanie forum i nie mam nic przeciwko temu. Z większością jego uwag się zgadzam.

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
hehehe napisał/a
I nie przychodźcie trolle tam gdzie nikt nie chce z wami rozmawiać na żaden temat , hehehe.

Zaloguj się będziemy mieć pewność z kim nie rozmawiać.

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

amigo, wracaj do swojej izolatki:)))

Wiesz Dario, również tak pomyślałam.
Zresztą zanim się zalogował myślę że udzielał się na tym forum i na NA, ale owo "hehehe", jest raczej kimś kto wciąż zwodzi i nieudolnie podrabia, by nie wyszło kim jest na prawdę, to nie Amigo.

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

dziewczyna z perłami
Zadałam sobie ten trud przezwyciężając wielką niechęć i twierdzę, że trolla spamera kręcą wulgaryzmy i odchody, bo dokonał mega projekcji. To co go kręci przypisuje innym. Albo jest zdegenerowany przez środowisko, albo dotknięty spektrum autyzmu ( tutaj odwrócone są przyjemności zapachowe, a wtedy są to objawy choroby i nic się z tym nie da zrobić). Degenerat czy chory? Od tego zależy jak z nim postąpić.
123