Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

hiena
Myslisz ze to on?...ja nie mam pojecia...to jest wszystko dziecinada jak zawsze mowie...stare Pryki a gorzej niz mlodziez...

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

odciąc i wrzucać do kosza a następnie bezpowrotnie deletować a resztę dyskusji jeśli jest sensowna ponownie przywracać do wątku bo czemu ktoś kto na to nie zasłużył ma leżeć zablokowany w koszu?
Przecież tak właśnie robię,  Lubię Cie Dario, ale Ameryki tutaj akurat nie odkryłeś. Treści napastliwe, chamskie i wulgarne przenoszę do kosza, a jeśli przy okazji trafiają tam jakieś sensowne komentarze, które są odpowiedzią na taki agresywny komentarz, to je przywracam z powrotem na swoje miejsce.

Jeśli uważasz inaczej (że tak nie robię), to podaj taki przykład z kosza, który powinien być "wyłuskany" z powrotem (na pewno go przywrócę, mogło się zdarzyć, że przeoczyłem jakiś wartościowy komentarz). Tylko nie zawsze takie "wyłuskiwanie" ma sens, gdyż "wyłuskane" komentarze  najczęściej byłyby wyrwane z kontekstu.

Pierwszy-łapszy przykład z brzegu <<--

Albo Tutaj <<--

Po jaką cholerę mam przywracać komentarz Hieny czy Twoje komentarze, które są odpowiedzią trollowi, skoro będą one wyrwane z kontekstu?

Podstawowa zasada — to nie odpowiadać chamskim prowokatorom. Tyle lat jesteście / jesteśmy na forach, tyle wojen i prowokatorów forumowych już widzieliśmy, a dalej dajemy się wkręcać prowokatorom. Nie będę pokazywał placem, kto najbardziej daje się wkręcać i jest dawcą pokarmu dla trolli ;)

Po prostu, jeśli ktoś Was po chamsku zaczepia, to takiej osobie nie odpisujecie, tylko poczekajcie, aż taki chamski czy napastliwy komentarz przeniosę do kosza. Czy to takie trudne jest zignorować trolla? Jak jakiś pijak zaczepia Was na ulicy, to też wdajcie się z nim w dyskusję, czy idziecie dalej, ignorując go? ;)

PS. Chwilowo mam trochę mniej czasu na zabawę w forum, ale w wolnej chwili zajmę się napastliwymi komentarzami.

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku

kontrowersyjne okreslenia powinno się moderować ale bez przesady bo nie każda szpila to inwektywa-język wypowiedzi musi mieć swoją ekspresję a nie być wygładzonym i przecenzurowanym-tutaj pisza dorośli ludzie i dlatego bez przesady-nie róbmy z forum przedszkola-w milej rozmowie obrażliwe slowa nie padają, a z agresorem mam prawo używac jego języka tak zeby zrozumiał
No przecież nie wyrzucam "każdej szpili" do kosza. Przeważnie przenoszę do kosza napastliwe komentarze użytkowników, którzy nie potrafią się podpisać nawet rozpoznawalnym nickiem i przychodzą tutaj tylko i wyłącznie po to, żeby mieszać lub obrażać. Zerknij do kosza. W 90% przeniesione tam komentarze to zwykły spam. No chyba nie uważasz, że powinienem pozwolić jakimś anonimom wyzywać dziewczyny od starych czy grubych (takie komtarze pojawiały się ostatnio).  Przecież to zwykłe chamstwo, a miejsce chamów jest w koszu.

Nie przenoszę też do kosza nikogo, za inne poglądy polityczne czy religijne jak próbują kłamać Drapaki czy Iluminatusy. Chociażby tutaj jest przykład, że to nie pierwsze ich kłamstwo: nie przenoszę do kosza nikogo za inne poglądy polityczne <<--  PRZYKŁAD, że nie przenoszę

PS. Przenoszę np. za chamstwo.

[...]

Agresora najlepiej ignorować. Odpowiadając mu jego językiem, tylko zachęcasz go do dalszej agresji i kolejnych prowokacji. Co taki agresor zrozumie? Że otrzymał to, po co tutaj przyszedł: czyli swój pokarm w postaci wyprowadzonego z równowagi użytkownika forum.

Dla mnie przedszkolem jest właśnie takie uleganie prowokacjom, a poziomem profesorskim jest natomiast umiejętność zignorowania i olania trolla (lub odpowiedzenie mu żartem). Nie róbmy przedszkola i nie odpisujmy anonimowym trollom ich językiem. Bo to przecież w przedszkolu Ala biła Jasia po głowie łopatką i odpowiadała mu takim samym językiem...

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

Widzę Darku, że i tu zaczepia Cię troll z Nowej Atlantydy :)
Faktycznie nie musiałeś długo czekać aż za tobą zatęskni, szczególnie ten z mentalnym rozszczepieniem  "co post inny nick", mający się za wielu forumowiczów ;)))

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

Podoba mi sie to co napisal Szu jako moder.  Naprawde warto przeczytac uwaznie jego rady...Pozostawmy to forum jako oaze spokoju,gdzie mozna milo pogawedzic. Pozdrawiam:)

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

hehehe
I nie przychodźcie trolle tam gdzie nikt nie chce z wami rozmawiać na żaden temat , hehehe.

Re: Uważam, że trolla spamera należy wyłuskiwac z wątku ale tak żeby go nie zepsuć w jego wymowie

da®®io
amigo, wracaj do swojej izolatki:)))
123