Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

High Hopes - Panic At The Disco (Vintage Frank Sinatra Style Cover) ft. Spencer Day

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Sputnik
Super :)

Bad Guy - Billie Eilish (Tango Style Cover) ft. Ariana Savalas

Bad Guy - Billie Eilish (Tango Style Cover) ft. Ariana Savalas

I Still Haven't Found What I'm Looking For - U2 (Gospel Soul Cover) ft. Rogelio Douglas, Jr.

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Perełka
"Domino" - Jessie J (Billie Holiday Style Cover)

Creep - Vintage Postmodern Jukebox Radiohead Cover ft. Haley Reinhart

Creep - Vintage Postmodern Jukebox Radiohead Cover ft. Haley Reinhart

Every Breath You Take - The Police (Postmodern Jukebox Live From Las Vegas) ft. Jaclyn McSpadden

Every Breath You Take - The Police (Postmodern Jukebox Live From Las Vegas) ft. Jaclyn McSpadden

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Postmodern Jukebox Christmas Special - "Santa Baby" Mashup ft. The Goglia Sisters

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

da®®io
ja jakoś nie lubie coverów - zawsze raczej krytycznie porownuję je z pierwowzorem - wole takie wersje które uważam za oryginalne choć nie zawsze tak jest nawet z " kultowymi " utworami z lat 70-tych

Re: Vintage Style Cover (PostmodernJukebox)

Cześć Dario. Wiadomo — to wszystko rzecz gustu. Ja lubię dobrą piosenkę coverową, ponieważ według mnie covery wnoszą nowe spojrzenie na utwór i świeżość. Często są śpiewane przez amatorów i naturszczyków — co sprawia, że są mniej doskonałe niż oryginał. Dla mnie to akurat zaleta, a nie wada. Oczywiście zdarzają się też covery, które brzmią lepiej od oryginału, ale oczywiście to wszystko rzecz gustu, upodobań. Dlatego rozumiem, że niekoniecznie muszą Ci się covery podobać :)

Przykłady fajnych coverów:

"Miley Cyrus - The Backyard Sessions - "Jolene""

Cover:

Oryginał:

"Dolly Parton - Jolene (HD) (Original) (1975) MUSIC LEGENDS"

Tutaj też fajny cover:

"California Dreamin' - Queen Latifah"