W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

da®®io
był to cykl wielu konkurencji kolarskich w kategoriach młodzieżowych, kobiecych, męskich

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

da®®io
zawody te trwały przez tydzień i mnie interesowały 3 konkurencje kolarskie z udziałem naszych kolarzy

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

1. JAZDA DRUŻYNOWA NA CZAS
W tej konkurencji triumfowali kolarze ekipy Quick-Step Floors,
zespół Kwiatkowskiego Sky zajął dopiero 4 - te miejsce

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

2. JAZDA INDYWIDUALNA NA CZAS
w tej konkurencji Mistrzem Swiata został znakomity czasowiec z Australii Rohan Dennis, a Kwiatkowski ponownie był czwarty

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

3. WYSCIG SZOSOWY ELITY
to jest profil tej górzystej i trudnej technicznie trasy wynoszącej prawie 260 km długości

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

MISTRZEM ŚWIATA ELITY KOLARZY NA SZOSIE został Hiszpan A. VALVERDE - Polacy nie wytrzymali trudów tej trasy - Majka na 35 miejscu

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

da®®io
Wyniki Mistrzostw świata w kolarstwie szosowym 2018 -
wyścig ze startu wspólnego elity mężczyzn (CM), Kufstein –
Innsbruck (258,5 km):
1 Alejandro Valverde (Spain)
2 Romain Bardet (France)
3 Michael Woods (Canada)
4 Tom Dumoulin (Netherlands)
5 Gianni Moscon (Italy)

Re: W Insbrucku zakończyły się kolarskie Mistrzostwa Świata

MaryLou
Wyścig był nudny, /choc trasa b.trudna z piekielkiem na koncu/-nie to co wczoraj kobiecy wyscig,gdzie nasza zawodniczka Małgorzata Jasińska byla 5 na swiecie! Tam sie dzialo:)
Ciesze sie,ze Valverde wygrał,sledzilam caly przebieg trasy dzis,i podziwialam okolice Innsbrucka gdzie spedzilam w ub,roku cudowny dzien łacznie z wizyta na skoczni Bergiesel oraz w Centrum Bizuterii i Kryształow Svarowsky tu w pelnej krasie:    https://tiny.pl/gbsqs
Hmm..nie dodam,ze otrzymałam mily prezencik od bliskiej mi osoby:)