Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
zniewieściały mięśniak

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
dlaczego zniewiescialy mięczak po czym to sugerujesz?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
napisałem, ze to mięśniak - faceci modele to narcyze zapatrzeni w siebie - pozuje taki z nagim torsem i myśli że jest męski - stoi jak kołek przed fotografem i dla mnie wygląda śmiesznie i żenująco

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
spoko ale to aktor

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

ok, Mariolka - jesli to jest to kadr z jakiegoś filmu to niech będzie, ale jesli on pozuje do zdjęcia to podtrzymuję moją powyższą ocenę

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
myślisz, ze on ma "to coś" ? bo na mnie on nie robi wrażenia

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
Ja myslie ze ma to coś zwlaszcza na tym zdjeciu:
https://zapodaj.net/86b288cb79bd1.png.html
1234 ... 8