Co myślicie o tym mężczyźnie?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
dla niektórych Kopernik był kobietą, faraonka Hatszepsut była kobietą z doprawioną bródką a i pan Grodzki jest już kobietą

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
oj sorry myslalam że jesteś kobietą

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Mariolka, nie rób z naszego Admina kobiety

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
Heh własnie przed chwilą lecial ,,Dzien swira''
Szkoda ze malo dziewczyn się tu wypowiada, zobaczcie tego tutaj:
https://zapodaj.net/228ddc30e9051.png.html

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
Dzien swira oglądałem juz chyba 10 razy, a Misia to już pewnie ze 20, a co do kobiet to było was tutaj z 5, ale pouciekały - może Wenus tutaj powróci - spróbuję ją ściągnąć w pażdzierniku

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
spoko;) a co Ty na to zdjecie powyzej powiesz?
Uprzedzam, ze to facet nie kobieta....

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
ja nie potrafię oceniać prezencji facetów - dla mnie to zwykły młody facet w niezbyt czytelnej pozie - ja tak naprawdę mało się znam na aktorach - lubię muzyków rockowych i piłkarzy ale ich też wszystkich nie ogarniam bo mam swoje " kółeczko zainteresowań "
12345678