Co myślicie o tym mężczyźnie?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Jola
mariolla napisał/a
Szkoda ze malo dziewczyn się tu wypowiada, zobaczcie tego tutaj:
https://zapodaj.net/228ddc30e9051.png.html

😀😀😀
To może ja tak na szybko.
A co Ty w nim widzisz Mariolka? :)))
Gość pręży Jabłko Adama 😆, znam okazalsze!  :)

Odnośnie spojrzenia z Twojej pierwszej propozycji, dla mnie zupełnie bezemocjonalne, puste....

Co innego a'la Wiedźmin, albo na zdjęciach poniżej!
Przejmujący niezależnie czy się uśmiecha, czy "bada" wzrokiem!  😋

Ale w sumie, to jeszcze nie to, nie mogę znaleźć odpowiedniego, może jednak Wiedźmin! :DD

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
Hehe on troche wyglada jak muzyk rockowy wlaśnie

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
Jola mi się on tam podoba;))

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Jolu, my prężymy to co posiadamy:) więc nie miej tego jemu za złe, ja nie świecę gołym torsem bo zwykle noszę podkoszulkę:)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
Jola mi się on tam podoba;))

Tu bliżej, spojrzenie musi elektryzować! 😀

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Pisząc mnie sie on tam podoba mialam namysli tego pierwszego w krótszych włosach...

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Jolu, my prężymy to co posiadamy:) więc nie miej tego jemu za złe, ja nie świecę gołym torsem bo zwykle noszę podkoszulkę:)

No masz! 😂
Oj Darek, Darek. ...! :)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
Czemu musi elektryzowac?
12345678