Co myślicie o tym mężczyźnie?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

da®®io
a tego aktora poznajecie? :)))

pies Ferdynand Wspaniały

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
oj sorry myslalam że jesteś kobietą

! 😄
A Ty na pewno Mariolka? :)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
Oczywisćie że jestem dziewczyną;)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
A czemu spojrzenie ma elektryzowac? Rozwiń

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mariolla
mariolla napisał/a
Czemu musi elektryzowac?

To nie tak, że musi, ale oczy to "zwierciadło duszy", na mnie te robią wrażenie, z których mogę wyczytać emocje, ech ten magnetyzm😉
Paraliżujący! 😀

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

a tego aktora poznajecie? :)))

pies Ferdynand Wspaniały

Gdzie on tak stoi! :)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
Rozumiem o co Ci teraz chodzi, ja też znam takiego jednego aktora co ma właśnie ,,taki wzrok'' o ktorym Ty właśnie piszesz, ale to nie ten aktor co wczesniej o nim pisałam i zdjęcie zamiescilam