Co myślicie o tym mężczyźnie?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla napisał/a
Co myślicie o tym mężczyźnie?
Myślę, że taki facet może się podobać kobietom, a styl ubioru (fajne jeansy i buty), raczej bardziej pasują do szorstkiego kowboja niż zniewieściałego mężczyzny. Przecież nie jest on ubrany w rurki i różowe trampki ;)

Jakie męskie sylwetki podobają się kobietom [sonda uliczna]:

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
faktycznie masz racje;)
a Ty co o nim sądzisz?

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla napisał/a
faktycznie masz racje;)
a Ty co o nim sądzisz?
Podoba mi się taki styl ubioru, a na temat samego aktora czy modela co mogę sadzić, skoro go nie znam? :)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
nie podoba Ci się on sam z wygladu??

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla napisał/a
nie podoba Ci się on sam z wygladu??
Myślę, że pod względem estetyki i wyglądu nie ma co mu zarzucić, większość facetów chciałby mieć taką sylwetkę, jak on :)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
No z pewnoscią, a Tobie jaki facet się podoba z wyglądu??

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla napisał/a
No z pewnoscią, a Tobie jaki facet się podoba z wyglądu??
Tak, jak napisałem wyżej, podoba mi się jego styl ubioru, nienaganna sylwetka, która świadczy o tym, że facet dba o siebie, albo jest jeszcze na tyle młody, że dbać nie musi, a i tak dobrze wygląda (większość Polaków ma mięsień piwny i wygląda gorzej) :)

Edit:  Sorry, źle odczytałem pytanie. Nie wiem, nigdy nie myślałem w takich kategoriach i wygląd kogokolwiek nie ma dla mnie większego znaczenia, bardziej liczy się to, co sobą reprezentujemy :)

Re: Co myślicie o tym mężczyźnie?

mariolla
oj sorry myslalam że jesteś kobietą
123456 ... 8