Węgry-Polska 3:3 + Polska-Andora 3:0 + Anglia-Polska 2:1 - czyli 4 punkty zamiast 9

Węgry-Polska 3:3 + Polska-Andora 3:0 + Anglia-Polska 2:1 - czyli 4 punkty zamiast 9

trener Souza miał nierealne marzenia zdobyć w 3-ch meczach komplet 9 pkt, a zapewne jak przewidywałem skończy się na 4-ch punktach - Druzyna nasza przez 60 minut grała " piach " a w pomeczowych wywiadach wszyscy są z siebie zadowoleni -  po takim słabym meczu widac, że znów ukształtowana juz drużyna pod wpływem nowej miotły uległa rozregulowaniu

Re: Węgry - Polska 3 : 3

da®®io
dla mnie Brzęczek mógł dalej być selekcjonerem na te eliminacje bo teraz Souza ma za mało czasu na poznanie i zbudowanie nowej druzyny - oby Boniek nie przekonał się o prawdziwości powiedzenia " co się polepszy to się popieprzy " bo my nie potrafimy grać w trzech obrońców

Re: Węgry - Polska 3 : 3

Ryzyko Bońka duże.
 Brava dla Sousy. Ryzykuje. Dla mnie wizjoner.
Niech ustawi druzynę.
Ma z czego.
Niech pilkarze tez ryzykuja.
Wreszcie 3ech napastnikow.
Bedzie sie działo.
Malo tego.
Wróże sukcesy.
Za czas jakis.
Oczywiscie nie od razu.
Teraz faza eksperymentu.
Po jednym warunkiem.
Mentalnosc pilkarzy musi sie zmienic.
Musza chciec ZE SOBA wygrywac.
Dla Polski.
Na razie tego nie widze.
jest dawna energia.
Ile lat bedziemy czekac na dume z reprezentowania Polski?
I czy sie doczekamy?
https://www.youtube.com/watch?v=MC4SPMOhsyU

Re: Węgry - Polska 3 : 3

da®®io
Anglia - Polska 2:1 - czyli, że czeka nas jedynie walka z Węgrami o 2-gie barażowe miejsce i to by było p.Souza
na tyle z naszych apetytów na wygranie grupy

Re: Węgry - Polska 3 : 3

cos mi ten Souza nie podchodzi - bo robi za duza rozpierduche na raz- w necie pieją ze kadra gra cos nowego bo wprowadza sie mlodzież, a gdy widze widzę w jednym meczu dwie diametralnie rozne druzyny, to do konca nie wiem ktora jest ta wlasciwa? :(- Szczesny jest jedynką bo gra w Juve - czy fakt ten upowaznia trenera do odstawienia Fabiańskiego? - ktory wg mnie jest bramkarzem bardziej pewnym i opanowanym - Może z Fabianem mielibyśmy 7 pkt a nie 4

Re: Węgry - Polska 3 : 3

da®®io
 " Polacy spadli po porażce z Anglią na 4. miejsce w tabeli
grupy I. Prowadzą Anglicy, przed Węgrami i Albanią.
Kolejne mecze eliminacyjne reprezentacja rozegra już po
Euro 2020 we wrześniu. Zagramy z Albanią (2.09), z San
Marino (5.09) i Anglią (8.09). "

Re: Węgry - Polska 3 : 3

da®®io
to będzie sensacja tych eliminacji - NIEMCY - MACEDONIA 1 : 2 - I ta mniejszego kalibru  Armenia - Rumunia 3 : 2

Re: Węgry - Polska 3 : 3

da®®io
Najbardziej okazały wynik to Mongolia - Japonia 0 : 14
12