W sprawie zmiany nazwy forum:)

,-2

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

,-2

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Serenity
Jeszcze raz, bo będą powoli znikac wszystkie moje komentarze:

Jolka, ja wiem co sie "zadziało".
Usuwając swój profil wraz z wszystkimi komentarzami uruchomiłaś taką opcję.
Dlaczego od razu nabble nie zastosowało wszystkich opcji? Kto wie, może jakaś usterka?
Niemniej wykonało "zadanie" w niedalekiej przyszłości, co zasugerowało Tobie, ze Szuwarek poczynił działania.

A teraz ważne: Nie wszystkie maile wysyłane poprzez  forum nabble docierają do adresata. Mówię to na swoim przykładzie;) Pozdrowionka zostawiam i "rób zadymę" jeśli przyjdzie Ci ochota na Atlantydzie;DD
,-2

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

,-2

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

Jola napisał/a
Marcin, a co Ty teraz do mnie piszesz? W którym miejscu powyższej  wiadomości wspomniałam o dogadywaniu się?
Mam jednak nadzieję, że wróci Ci pamięć! :)
A gdzie ja napisałem o jakimś dogadywaniu się? Zacytujesz?  Napisałem natomiast (we wcześniejszym komentarzu):

"Nie pamiętam też, żebyśmy wymieniali uwagi na temat forum Nabble. "

Dlaczego tak napisałem? To moja bezpośrednia odpowiedź na to, co napisałaś wcześniej:

Jola napisała : "Nadmieniłam dlaczego proszę Cię o to w ten sposób, a nie otwarcie na forum, podzieliłam się prywatnymi uwagami, miłymi :),  częściowo nieco mniej ...i kiedy po kilku dniach zajrzałam na to forum uznałam, że moją prośbę spełniłeś. "

Dobra, masz rację, źle Ciebie zrozumiałem, Ty napisałaś, że podzieliłaś się "prywatnymi uwagami" w mailu, a ja to odebrałem, że wymieniliśmy się uwagami. Przepraszam, to moja nadinterpretacja. Posypuję głowę popiołem.

Jola napisał/a
Krótko dla przypomnienia: napisałam do Ciebie maila z prośbą o całkowite usunięcie konta korzystając z opcji 'wyślij email do szuw'. Zaglądając na forum kilka dni później zorientowałam się, że konta nie ma, wtedy uznałam, że moją prośbę spełniłeś, Ty, bo kto inny?
Chodzi mi po głowie jeszcze coś innego, co rozwiązuje zagadkę. Po prostu nie wszystkie maile, wysyłane poprzez forum Nabble do mnie dochodzą (lepiej pisać bezpośrednio na mail). Tak było, gdy kiedyś Sylwia do mnie napisała poprzez profil Nabble — też maila nie otrzymałem. Jeśli otrzymałbym od Ciebie wiadomość, to na pewno bym odpisał, z tego wynika, że do mnie nie dotarła. A komentarze kasują się z automatu, jeśli ktoś kliknie opcję "usuń swoje konto". Pewnie to zrobiłaś i przy okazji skasowały się wszystkie Twoje wpisy — ale bez ingerencji mojej czy kogokolwiek z uprawnianiami moderatora. I kolejna zagadka kryminalna rozwiązana.

Jola napisał/a
Przecież jako admin masz wgląd w historię operacji, w tym dostęp do informacji typu IP, adresy mailowe pod jakimi się każdy loguje itpd. nie możliwe, abyś nie wiedział kto mi konto usunął, albo nie pamiętasz, że to Ty? :DD
Mocno przeceniasz możliwości forum Nabble — są one bardzo okrojone, w porównaniu w forów profesjonalnych. Tutaj administrator nie widzi IP użytkownika, nie ma też żadnej historii operacji. Administrator forum Nabble widzi tylko adres e-mail użytkownika.

Jola napisał/a
No i jak możesz oczekiwać ode mnie kopii treści maila, skoro u Ciebie jest jak np. na Allegro, korzystam z opcji 'informacja do sprzedawcy', wiadomość schodzi z maila pod jakim się zalogowałam, ale nie mam tej wiadomości we 'wiadomościach wysłanych'. Hmmm?
Z tego, co napisałaś wcześniej, wywnioskowałem, że rozmawialiśmy na priv — widocznie to moja nadinterpretacja.

Jola napisał/a
W mailu dokonałam pewnych podsumowań, za najbardziej wartościową osobowość uznałam między innymi, a raczej głównie Dziewczynę z Perłami we Włosach. Na forum nie spotkałam drugiej obiektywnej niekiedy do bólu (prawda czasem boli), niemniej empatycznej, sprawiedliwej, i co dla mnie niezwykle istotne, bez śladu fałszu, sztucznej pozy, pseudo kultury czy równie obłudnej życzliwości.
Też uważam Dziewczynę z perłami za jasna strona forum, wspominałem już o tym.

Jola napisał/a
Takich osób, które nie zrobią przysłowiowej dziurki, a wleją litry jadu, na forum nie brakuje, a niezmiennie liderem jest jedna z Twoich 'faworytek'.:)
Nie zaprzeczam — Ana potrafi dopiec, ale nie przesadzałbym z tymi litrami jadu (przeważa u niej słodycz nad jadem i dobro nad złem ;p). Tobie Jolu też niczego nie brakuje pod względem umiejętności wbijania szpileczek, a nawet i całych gwoździ kilogramami, a może i nawet Anę bardzo mocno wyprzedzasz pod tym względem (punkt widzenia zależy od miejsca siedzenia).

Jola napisał/a
Mega dystans, czasem porównywalny z 'tumiwisizmem' zdecydowanie u Kropelki, właściwie to nie wiem czy lubi słodycze, ale przelukrowane uprzejmości z pewnością nie są jej udziałem. Jest silna, stała i sprawiedliwa, niemniej w odróżnieniu od Dziewczyny rzadko podejmuje kontrowersyjne tematy, bynajmniej nie z tchórzostwa. :)
Kropelka ma chyba bardzo silne nerwy, stoicki spokój, chociaż czasami też potrafi tupnąć nóżka lub rzucić talerzem.
Zgadzam się co do tych kontrowersyjnych tematów — właściwie nie znam jej zdania na popularne obecnie tematy polityczne i ogólnospołeczne, szczególnie na te kontrowersyjne, które budzą od pewnego czasu wiele emocji. Może po prostu odcina się od tego i nie chce o tym rozmawiać — to też jakiś sposób, żeby nie dać się zwariować.

Poza-tym, to co napiszę, może się wydawać niektórym dziwne — ale wydaje mi się, że Kropelka tak naprawdę jest trochę nieśmiała, zamknięta w sobie i według mnie jest introwertyczką (tak jak ja) - a forumowy obraz kobiety pewnej siebie i przebojowej to tylko obraz forumowy (?)

Jola napisał/a
Chciałabym dodać jeszcze Anę, nie obawia się pisać tego co myśli nawet gdy ma świadomość, że może się  niepochlebną opinią komuś narazić, i co równie widoczne, nie zdobywa akceptacji pseudo życzliwością. To kobieta 'gorączka', reaguje jak w danym momencie uważa. :)
Tak — Ana to kobieta-żywioł, jest bardzo emocjonalna.

Jola napisał/a
Ale co ja tu się będę rozpisywać,  treść maila możesz wkleić na forum.
:)
Nie mogę wkleić, ponieważ go nie mam. Moim zdaniem fajnie, że zaprezentowałaś swoje uwagi publicznie na forum, więcej osób może przynajmniej poznać Twoje zdanie — zresztą nic strasznego nie piszesz, przedstawiasz tylko swoje uwagi.

Jola napisał/a
Do Any, (wybacz Marcin, że w wypowiedzi do Ciebie, ale nie chce mi się już szukać wątku, w którym Ana do mnie nawiązała).

Do wiadomości Twojej Ano i każdego zainteresowanego, ja swojego konta sama nie usunęłam.
Owszem, próbowałam, ale pozostał widoczny awatar i komentarze, a zależało mi na całkowitym 'wyczyszczeniu'. Podobnie jak Ty robiłaś ze swoim kontem, które zupełnie wyparowało;), po czym zalogowałaś się ponownie i na starcie masz ponad setkę komentarzy, to dopiero majstersztyk! :D
Bo forum Nabble tak właśnie działa — nawet jeśli usuniesz swoje konto, a później zalogujesz (zarejestrujesz) się ponownie, to komentarze wracają na swoje miejsce.

Jola napisał/a
I tylko dlatego, że mi się nie udało poprosiłam o to właściciela forum, Marcina, skrobiąc stosownego maila.

Aha, i może jeszcze w temacie usuwania komentarzy, które wg subiektywnej oceny są uznawane za takie, które nie powinny się na tym forum pojawiać.
Robiłeś to Ty Marcin w odniesieniu do Wojtka, po czym zupełnie profil mu usunąłeś, i teraz jak zauważyłam Sylwia.
Wojtek jest "zbanowany", a Sylwia skasowała sama swój profil (może ja też w takim razie powinienem skasować swoje konto na jej forum? - zastanowię się nad tym)

Jola napisał/a
No nie wiem, może jednak Wojtek ma rację, każde forum, niezależnie od właściciela jest publiczne. Jeśli chcemy mieć w internecie miejsce, gdzie zaglądają i uczestniczą w rozmowach wyłącznie życzliwe słodziaki, załóżcie takie forum i poinformujcie się mailowo, proste.:)
 Nie chce mi się 100 razy powtarzać tego samego, ale chyba będę musiał. Czy prośba o oznaczanie cytowanego tekstu, to wielka i złośliwa tyrania i zagrożenie wolności słowa? Chyba tylko dla tych, którzy nie szanują cudzej własności intelektualnej i mają gdzieś ogólnie przyjęte zasady cytowania cudzego tekstu (wiedza na poziomie szkoły podstawowej). Przecież nie kasowałem mu jego propagandowych, ksenofobicznych i złośliwych w stosunku do mnie komentarzy. Nawet kłóciłem się z Aną i broniłem tego Lucyfera, gdy Ana żądała skasowania antykatolickich wpisów. Więc o jakich słodkościach Ty piszesz?. Trzymajmy się faktów i nie fantazjujmy.

Jola napisał/a
Na przykładzie usuniętych komentarzy Abydowiosny i jednocześnie pozostawienie wypowiedzi osoby, która wdała się z w/w w dyskusję, taka forma czyszczenia jest delikatnie ujmując niefajna.
To jak danie broni do reki, tylko jednej stronie. Uważam, że jeśli już ktoś czuje się upoważniony do manipulowania dialogiem, to powinien usunąć cały dialog, a nie tylko komentarze jednej strony.
Abydowiosny została zbanowana za wulgaryzmy i obrażanie użytkowników. Co w tym dziwnego? Odpowiedziałem na jej komentarz, który napisała w początkowej, jeszcze w miarę spokojnej fazie. Później zbyt bardzo się sama nakręciła i otrzymała to, na co jak najbardziej zasłużyła.

Jola napisał/a
Ale to już pozostawiam szacownemu skorumpowanemu Gremium, od 20 lutego będę już poza Waszą jurysdykcją! :)
Chociaż nie zapieram się, może gdy zatęsknię za klimatem krajowym wejdę na forum Sylwii i 'zrobię zadymę'! :D, czyj to cytat ... Mistrzu Marcinie? :)
I proszę mi tutaj korupcji nie zarzucać, bo zrobię dym już teraz

Re: W sprawie zmiany nazwy forum:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Skasowałaś się? Hm. I co zabrał Ci Marcin uprawnienia? Nie sądze.
Zabrałem na chwilę Tobie i Sylwii, ale bardzo szybko przywróciłem, gdy wyjaśniła się sprawa z zachowaniem Loli. Bardzo ładny awatar, co to za modelka?
[...]

dziewczyna z perłami
jola gdańsk7,
odnalazłam Twoją opinię w podsumowaniu. Jest mi bardzo miło. Cieszę się, że tak mnie zapamiętałaś.
W polskim  kalendarzu Majów używany jest tytuł "Ja jestem innym Ty". Te słowa chciałabym zostawić Tobie. Rebeliantkę zapamiętam jako jedną z najbardziej ciepłych i bezpośrednich osób, mających własne zdanie i piszących w zgodzie ze sobą. Rozmowy były nasycone treścią. Rozmawiać z kimś o czymś a nie o niczym to sztuka. Było to przecież forum dla dorosłych...
Ps. mam podobne przyjaciółki do Ciebie. Żadnego przesłodzenia ani oceniania. Można spierać się i wspierać.