W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

sputnik
Trzech oficerów policji konnej wzięło udział w Orszaku Trzech Króli, który przeszedł ulicami Szczecina. Byli przebrani za anioły. Na polecenie przełożonych do mundurów doczepiono im skrzydła :)
http://www.tvn24.pl/szczecin-policjanci-w-orszaku-trzech-kroli-jako-aniolowie,705711,s.html
Wcześniej w Białymstoku Policjanci musieli wycinać konfetti, które były zrzucane ze śmigłowca.
Ręce opadają i nie tylko :) Brawo pisowcy!

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

sputnik
Czołem! Ciekawe jakbyśmy się czuli jakby prywatnie nam kazano nałożyć prześcieradła i publicznie paradować :) Służbowo bym odmówił wykonania absurdalnego rozkazu.

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

sputnik
No wiesz... Będąc w wojsku różne dziwne rzeczy się robiło ale nie publicznie. Jakbym był na służbie to powaga i szacunek do munduru i w życiu nie dałbym się robić za pajaca. Mogli by mnie wsadzić do ancla ale odmówiłbym wykonania idiotycznego rozkazu.

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

sputnik
Prywatnie to mogą sobie przyczepić wielkie nosy i długie uszy :) Ale litości! Na służbie zwyczajnie nie wypada. Wydający polecenie służbowe jest odpowiedzialny i ośmieszając funkcjonariuszy powinien ponieść konsekwencje z degradacją włącznie.

Re: W tym kraju nic u mnie już nie wywoła zdziwienia :)

Kawusia
sputnik napisał/a
[...]
Oj tam trochę humoru nie zaszkodzi.To taki Batman,a czy ktoś się śmieje z batmana?