Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Taka mała ciekawostka statystyczna obrazująca prawicową propagandę:

"W 2016 roku do końca listopada skazano w Polsce 322 obcokrajowców, co z ogólnej liczby 65 122 skazanych daje 0,5% ogółu. Reszta 99,5 % skazanych to Polacy. Z 322 obcokrajowców tylko 20 osób pochodziło z krajów gdzie dominuje islam, co daje ogółem 0,03% osób skazanych w Polsce.
W prawicowej propagandzie 0,03% urasta przynajmniej do 50%, a 0,5% do niemal 90%. Prawica od centrum do nacjonalistów próbuje wmówić społeczeństwu, że większość przestępstw dokonywanych w Polsce to dzieło obcokrajowców, wśród których dominują muzułmanie. Rzeczywistość jest zgoła inna. Wystarczy sięgnąć do statystyk Służby Więziennej, żeby podważyć fałsz prawicy.
Według faszystów z ONR muzułmanie nie potrafią pokojowo współegzystować, o czym świadczyć ma rzekomo wysoki poziom przestępczości . Bzdury. W Polsce mieszka ok. 100 tysięcy muzułmanów (0,3% ludności kraju), z czego skazanych za przestępstwa zostało 0,02% tej populacji."

Miłego dnia :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wiliam
Jak dla mnie Komuniści i Lewica oraz Faszyści - Narodowcy TO JEDNA DRUŻYNA TO SOCJALIŚCI ;)
A to ,,Towarzysze" bo tak do siebie się zwracali i komuniści i faszyści,którzy NIE LUBIĄ PRACOWAĆ i KOCHAJĄ SIĘGAĆ PO CUDZĄ WŁASNOŚĆ której nie szanują, roztrwaniają , rozdają nierobom, i doprowadzają do ruiny.
A faszyzm skąd się bierze, lewicowy - bo innego nie ma ZE SPONSORÓW - kto finansował Rewolucję Bolszewicką ? kto finansował Adolfa i jego głupie pomysły ? Kto stworzył Unię Socjalistycznych Republik Europejskich z KOMISARZAMI  SOWIECKIMI - wybieranymi przez nie wiadomo kogo ? to ci sami SPONSORZY którzy zawsze sa bezpieczni, którzy zawsze zarobią na Wojnach i nieszczęściach to ci zwani Korporacjami i ich konkurenci Ci i w rękach których znajdują się praktycznie wszystkie Narodowe Banki :)
i to tyle w tym temacie
https://www.youtube.com/watch?v=217gerUw9s4

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Lothar. napisał/a
Chodzi tylko o władze i pieniądze a prości ludzie dają się oszukać "uchodźcami i rasizmem" biznes is biznes a ten kto w to gra zawsze straci bo w 3 kubki wygrywa zawsze bank.
Otóż to, prości ludzie ostatnio byli namiętnie okłamywani, że z Polska ma przyjąć 100 tysięcy uchodźców, podczas gdy miała ich przyjąć zaledwie 7 tysięcy.  Byli oszukiwani, że uchodźcy mają otrzymać apartamenty, podczas gdy mieli osadzeni być w specjalnych ośrodkach. Pojawiały się filmiki z zamieszek w Tunezji z podpisem, że to emigranci gwałcą w Polsce kobietę.  Filmiki z Białorusi (paląca się białoruska stodoła) z podpisem, że to emigranci podpalili chlewnie w Polsce, i tak dalej i tak dalej.

Tylko to wszytko już przecież przerabialiśmy na starym forum. Ty znasz moje poglądy, a ja znam twoje. To nie ja ciągle do tego wracam. Dlaczego tak na okrągło o tym piszesz? Płacą Ci za to? Jesteś płatnym trollem politycznym? Dlaczego tak myślę? Ponieważ rozumiem, gdy ktoś wypowie się dwa, trzy razy na dany temat, ale żeby tak ciągle, do znudzenia? Od kilku lat? Coś jest na rzeczy. W co drugim swoim wątku zarzucasz nas swoimi poglądami politycznymi.

Kilka razy na starym forum wypowiadałeś się, że Twoi rodzice zmuszali Cię przemocą fizyczną i psychiczną do chodzenia do kościoła, do posłusznosći i bezwzględnego przyjmowania ich poglądów. Miałeś do nich o to pretensję.
Nie wiem, czy zauważyłeś, ale nie różnisz się zbyt wiele od nich. Próbujesz nam narzucać własne przekonania — przemocą psychiczną i fizyczną. Jak ktoś jest niewierny Twoim jedynie słusznym poglądom to z klątwy mu ;)

A co wtedy, gdybyś miał syna i ten syn zapragnąłby nosić różowe rurki (zamiast moro) i żel na włosach? Co wtedy, gdyby zechciał chodzić co niedzielę do kościoła? Myślę, że mogłbyś w stosunku do niego zachowywać się dokładnie tak, jak Twoi rodzice wobec Ciebie. Nie chciałbyś być od nich trochę lepszy? :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Lothar. napisał/a
Pluj na Polaków i wysyłaj nas do Calais :) Ale nie zapomnij że jak żydzi tak popierali Hitlera i Stalina to nie zawsze to był dobry interes, bankierzy swoje wzięli a biedni wylądowali w obozach i gułagach, tak się zapytam, jesteś bankierem? >;) To tyle a propos faszyzmu :)
Przypomnij sobie ilu Polaków, naszych rodaków podpisało Volkslistę. Około miliona. Dość szokująca liczba co?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Lothar. napisał/a
A dlaczego UE ma wpływać na Polskę kogo mamy "przyjmować"? Jesteśmy suwerennym państwem z własną Konstytucją i jak Niemcy i Francja mają w tym interesy aby żyć w ciągłym stanie wyjątkowym to co nam do tego?
Bo należymy do Unii Europejskiej ? :) Temat z przyjmowaniem uchodźców raczej już nieaktualny, oni nie chcą do Polski (można już odpuścić szerzenie propagandy strachu wobec nich). A ci, którzy w Polsce już są od wielu lat, to raczej normalnie pracują i płacą podatki, są też studenci. Wszyscy oni najbardziej cierpią z powodu sztucznie nadmuchiwanego balonu wrogości wobec nich.