Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wenus
Kasa Misiu, kasa....... :/

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wiliam
Ilu Polaków podpisało Volkslistę ? pewnie więcej niż napisałeś tylko co to ma wspólnego z uchodźcami :)
zastanówmy się ilu Niemców mieszkało w II Rzeczpospolitej Cała Galicja była w Cesarstwie Austro _Węgierskim a Pomorze ? a Wielkopolska ilu tam mieszkało Niemców wszyscy się wynieśli po Powstaniu Wielkopolskim ?
chyba kpisz :)
A Górny Śląsk podzielony Polska wygrała Plebiscyt na Śląsku Opolskim a przegrała w Miastach w Katowicach Gliwicach itp. Sporo by o tym pisać ale nie posiadasz wiedzy o historii Śląska przykro mi :) może posiadasz jakieś szczątkowe wiadomości szkolne niestety nie mające za dużo wspólnego z rzeczywistością, powstawały różne bajki, prawda jest okrutna i niespecjalnie miła dla fanów polskości Śląska :)
Ernst Wilimowski jego losy dobrze obrazują  losy Slązaków z tego czasu on w reprezentacji Niemiec jego matka w Auschwitz. Trzeba mieć sporo wiedzy żeby to oceniać twoja jest ( w tym temacie moim zdaniem) za mała.
Ciekawe czy wiesz że Gerard Cieślik również był w Werhmachcie :)  takie losy.
 Śląsk od czasów Kazimierza Wielkiego ( sam się go zrzekł) ale to ,,tylko 600 lat"  :) nie był Polski i chyba śnisz że w czasie tych 20 lat międzywojennych cały się nim stał :))) bo tak tego zapragnęli propagandyści PRL-  nie historycy :)
Ida warzyć obiad bo za kebabami nie przepadam a i trzeba dbać by sztuka kulinarna nie upadła jak np w UK :))

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Wiliam napisał/a
[...]
Na ten temat polecam książkę "Polacy w Wermachcie" Ryszarda Kaczmarka (ponad 400 stron dobrej lektury). Zresztą na starym forum kilka razy Ci ją polecałem (raz nawet skasowałeś wątek z powodu braku argumentów — w którym rozmawialiśmy na ten temat, już zapomniałeś?) ;)

Jak to, co ma wspólnego?
A co ma wspólnego z dzisiejszymi uchodźcami, poniższa wypowiedz Lothara:

"Ale nie zapomnij że jak żydzi tak popierali Hitlera i Stalina to nie zawsze to był dobry interes, bankierzy swoje wzięli a biedni wylądowali w obozach i gułagach, tak się zapytam, jesteś bankierem? >;) To tyle a propos faszyzmu :)"

To powyżej, to moja odpowiedź, na jego wyrwaną z kontekstu wypowiedź :)

PS. Wiem, że Gerard Cieślik był w Wermachcie. Naprawdę sądzisz, że trzeba urodzić się na Śląsku, żeby o tym wiedzieć? :)  Przeczytałem o tym po raz pierwszy właśnie we wspomnianej wyżej książce, ale jakiś czas temu w radiowej Trójce była ciekawa audycja poświęcona Gerardowi Cieślikowi.
Różne były losy Polaków podpisujących listę DVL. Jedni robili to — bo bardziej utożsamiali się z III Rzeszą niż z Polską — bo faktycznie mieli jakieś niemieckie korzenie, a jeszcze inny robili to z wyrachowania. Do każdego przypadku należałoby podchodzić indywidualnie.

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Lothar. napisał/a
Istotnie jak miałbym syna i ten byłby homoseksualistą to  było by to wielkie rozczarowanie. Jednak tradycyjne wartości i role w rodzinie są dla mnie ważne, ale trzeba nad  tym pracować a nie dać umysłu dziecka na łup lewicowych mediów promujących homoseksualizm, co się sieje to się zbiera, dobry rodzinny przykład i nauka samodzielnego wyciągania wniosków ze steku kłamstw to podstawa. Hmm Pan Piłat zapytał: Co to jest Prawda >;D
Noszenie różowych rurek i żelu we włosach nie jest równoznaczne z byciem homoseksualistą — wielu nastolatków tak się ubiera. Przy Twoim konserwatywnym i prawicowym postrzeganiu świata, mógłbyś nie przetrawić takiego stylu ubierania się twojego syna. Najwyżej rzuciłbyś mu klątwę i po sprawie :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Niech ich Makrela zabiera do siebie skoro zaprosiła, przecież mają pracować na niemiecki emerytury ;P

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wenus napisał/a
Niech ich Makrela zabiera do siebie skoro zaprosiła, przecież mają pracować na niemiecki emerytury ;P
Przecież cały dobrobyt Niemiec, Francji został zbudowany między innymi rękoma imigrantów. Legendy, że "imigranci" leżą tylko na zasiłkach, to jeden z elementów rozpowszechnianej w Polsce prawicowej propagandy. Mam kuzynów, znajomych pracujących w Holandii, w Anglii, w Niemczech, i w ich miejscach pracy pracują Polacy, Turcy, Pakistańczycy, Irakijczycy, Katolicy i Muzułmanie. Nabijają im PKB. My też się rozwijamy — przeszliśmy właśnie do pokojowego etapu zamykania kababów i pizzerii — prowadzonych przez obcokrajowców. Jesteśmy dumnym narodem i nie chcemy, żeby Ci przedsiębiorcy płacili w Polsce podatki i dokładali nam do dziury budżetowej, do 500 +. Poradzimy sobie bez nich, a jak nie, to wyjedziemy do Holandii, do Anglii, do Niemiec i dostaniemy pracę w fabryce! :)