Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wenus
Tylko, że oni już się niestety dali poznać, mało Ci jeszcze?
Co do Czeczenów - tak, znałam bo niedaleko był niestety ośrodek dla Czeczenów i to była kompletna porażka :/

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wenus napisał/a
Tylko, że oni już się niestety dali poznać, mało Ci jeszcze?
Co do Czeczenów - tak, znałam bo niedaleko był niestety ośrodek dla Czeczenów i to była kompletna porażka :/
Nie ma dla mnie czegoś takiego jak "oni" - nie uznaję odpowiedzialności zbiorowej — do każdego człowieka podchodzę indywidualnie i dobrze na tym wychodzę :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Założeniem 500+ było wspomóc Polską rodzinę,oraz zachęcić młodych ludzi do założenia rodziny.przypominam Po rządziło dwie kadencje Pis rządzi dopiero rok.Może rozliczyć poprzedni rząd,a nie jechać na ten który zaczyna kadencję?Było by to logiczne i uczciwe jak myślisz?W moim sadzie spadły czereśnie ,bo nawet za darmo znajomi nie mieli czasu przyjechać i obrać na swoje potrzeby.Jestem ze wsi i nie mam czasu czasami żeby zakupy zrobić ,a co dopiero stać pod sklepem.Ale moi koledzy po pracy idą na piwo nawet w te mrozy,a jak ciepło to stają na polu.Nie wiem czy da się ich zakwalifikować do tych "którzy stoją pod sklepem"Ale zgodzę się ze mogli by iść obierać jabłka czy coś,a nie żłopać to piwsko.Co do polaków którzy wyjechali na zachód jak ty to piszesz żeby sobie dorobić.Błąd żeby nie dorobić tylko żeby przeżyć ,a to znaczna różnica.I umówmy się Szuw nazywajmy sprawy po imieniu bo form a przekazu ma ogromne znaczenie.
No i chyba wspomaga. Za te dodatkowe 500 + młodzi ludzie będą mogli się trochę lepiej wykształcić i przez to być bardziej atrakcyjnymi po wyjeździe do pracy za granicę. 500 + to bardzo dobry fundusz dla budowania dobrej i taniej siły roboczej dla przedsiębiorców za granicą.

Rząd polski, zamiast inwestować w przedsiębiorców, dawać im ulgi i przywileje (co za jakiś czas dałoby owoc w postaci nowych miejsc pracy) woli te pieniądze przejeść. Dyskutowaliśmy już o tym Kawusiu (hehe).

Kawusiu — przeczytaj ze zrozumieniem. O dorabianiu — psiałem w kontekście zbierania jabłek. Gdy pisałem o pracy na zachodzie — to wspominałem o zarabianiu.

To nieprawda, że Polacy nie lubią cudzoziemców. Lubią, szczególnie Polki lubią:

http://www.fronda.pl/a/dlaczego-polki-czesciej-wybieraja-cudzoziemow-niz-rodakow-na-mezow,33631.html

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Lothar. napisał/a
Bo jeszcze cię nie goniła banda cyganów z nożami  co widziałem koło Wiatracznej. Wtedy będziesz mógł każdy nóż poznać hmm indywidualnie. Facet uciekł ale żeby się obronić to trzeba by było 2-3 z maszynową. My żyjemy indywidualnie a oni w stadzie/gangu i mają przewagę liczebną jak atakują więc tylko broń lub ucieczka ocali życie.
Ale za to goniła mnie banda Polaków z kijami i nożami. Mimo tego dalej staram się podchodzić do każdego człowieka indywidualnie :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

szuw napisał/a
[...]

Kawusiu — przeczytaj ze zrozumieniem. O dorabianiu — psiałem w kontekście zbierania jabłek. Gdy psiałem o pracy na zachodzie — to wspominałem o zarabianiu.

To nieprawda, że Polacy nie lubią cudzoziemców. Lubią, szczególnie Polki lubią:

http://www.fronda.pl/a/dlaczego-polki-czesciej-wybieraja-cudzoziemow-niz-rodakow-na-mezow,33631.html
Pisałam jakie są założenia 500+ a nie co będzie,ty tez czytaj z uwagą.Nie obracaj kota ogonem Szuw.No i masz zrobiłeś nagle z całej sprawy wątek matrymonialny i jak tu się do tego odnieść?Mam rozumieć to jako zawieszenie broni w tej jakże zajmującej dyskusji?

[...]

No tak — zgadza się. Ty pisałaś o założeniach, a ja napisałem, co z tego będzie — mam prawo do przedstawiania własnej wizji — i nie musi ona się Tobie podobać. Do tego służy właśnie forum dyskusyjne — do wymiany poglądów. A co, miałem  Ci przyznać rację? ;)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?