Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

A teraz odpowiedz uczciwie lub wcale nie odpowiadaj : Czy znasz/widziałeś jakiegoś ciapatego przy ciężkiej pracy w Polsce np. na budowie czy przy układaniu kostki brukowej?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Najgłośniej wrzeszczą na temat nacjonalizmu w Polsce inni nacjonaliści, którzy kupili sobie polskie nazwiska. Tępienie patriotyzmu, mówienie, że jest czymś złym, chociaż ja mam inne zdanie, zamienili na nacjonalizm. Jeżeli ktoś nie rozumie patriotyzmu w moim kraju, a nazywa to nacjonalizmem, to ja takich nazywam tyranami, terrorystami, zbrodniarzami, którzy depczą godność tych, co przelali swoją krew, abym abym ja mogła spać spokojnie. Widać nastał czas, kiedy ci, co jeszcze do nie dawna wmawiali mi, że kochają moją Ojczyzne i są w stanie dla niej dużo zrobić, okazali się łajdakami, którzy ograbili Ojczyznę nie tylko z bogactw naturalnych, bo sprzedali obcym, ale zdeptali godność POLAKÓW... Każdy kraj dba o swoje interesy, tylko POLSKA nie ma prawa.Czy my nie jesteśmy czasem pod zaborem?Wrogowie nie tylko zewnętrzni, ale i wewnętrzni niszczą to, co jeszcze nie udało im się wykończyć. Ot i cała filozofia na ten temat.

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wenus napisał/a
A teraz odpowiedz uczciwie lub wcale nie odpowiadaj : Czy znasz/widziałeś jakiegoś ciapatego przy ciężkiej pracy w Polsce np. na budowie czy przy układaniu kostki brukowej?
A co to jest "ciapaty" ? Dlaczego tak pogardliwie? Skąd w Polsce chciałabyś zobaczyć "ciapatego" przy ciężkiej pracy, skoro prawie ich tutaj nie ma? Jest sporo z wyższym wykształceniem, przyjechali oni do Polski na studia i po studiach pozostali, założyli rodziny, tutaj pracują na odpowiednich do wykształcenia stanowiskach. Oni mają pracować na budowie, bo Ty tak chcesz ? :)

Mamy natomiast Ukraińców pracujących ciężko w fabrykach i przy układaniu kostki brukowej. Tylko nie wiem, czy to Ciebie zadowoli, bo oni nie są przecież "ciapaci".

PS. Kuzyn pracuje w fabryce, w Holandii razem z "ciapatymi" Z tego, co opowiada, to praca do lekkich nie należy. Skoro tam pracują, to myślisz, że w Polsce by nie pracowali? Pozostaje kwestia zarobków — oni tutaj nie przyjadą pracować, skoro tam zarobią kilka razy więcej.

Dlatego już najwyższa pora odpuścić napędzanie atmosfery strachu. Temat "ciapatych" w Polsce jest nieaktualny, już coraz mniej trolli będzie zarabiać na rozpowszechnianiu tej propagandy. Najwyższa pora się z tym pogodzić :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wenus
cyt. " (...)oni tutaj nie przyjadą pracować, skoro tam zarobią kilka razy więcej." - sam sobie odpowiedziałeś, wszystko w temacie.

[...]

Co mają wspólnego z patriotyzmem hejtujący naziole, z sentymentem spoglądający w stronę neofaszystowskich poglądów? Nasi dziadkowie, walczący z nazistami, po to byś mogła sobie pisać na forach, w grobach się przewracają, gdy to widzą.

Przed wojną w Polsce żyli obok siebie Polacy, Ukraińcy, Żydzi. Konflikty zaczęły się nagle po dojściu do władzy nazistów. To wtedy Polacy zobaczyli w Ukraińcach dzikusów żądnych krwi, Ukraińcy w Polakach znienawidzonych Panów, a jedni i drudzy odreagowywali na Żydach. Oczywiście ku uciesze Niemców - Nazistów, którym pasowało, że te narody wzajemnie się tłuką.

Wrogość do innych narodów to nie żaden patriotyzm, tylko skrajny nacjonalizm, ksenofobia i szowinizm.

[...]

Tobie odpowiedziałem i podobnym, którzy ciągle obawiają się najazdu uchodźców. Skoro dobrze o tym wiesz, to po ciągła nagonka na nich i napędzanie atmosfery strachu. Temat masowego przyjazdu uchodźców do Polski jest nieaktualny i właściwie nigdy go nie było. Oni mają lepsze perspektywy. 7 tysięcy (tylko tyle mieliśmy przyjąć), to tyle ile mieści się kibiców w jednym sektorze stadionu Legii.

W latach 90 tych przewinęło się przez Polskę ponad 80 tysięcy Czeczenów. Poznałaś jakiegoś osobiście? Także temat uchodźców w Polsce jest sztucznie pompowany. PiS miał interes w straszeniu ludzi uchodźcami. Pozyskał w ten sposób spory elektorat, w końcu był partią obiecująca obronę Polski przed najazdem hordy 100 tysięcy uchodźców (gdy w rzeczywistości miało ich być zaledwie 7 tysięcy). Między innymi dzięki tej retoryce strachu, ta partia odniosła sukces. Jest też żniwo w postaci agresji do każdego obcokrojowaca — nawet tego pracującego i płacącego podatki.

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

William z fona
Ja głosowałem zza wstąpieniem do EU,  sam śmiałem się z przeciwników , dziś nie zagłosował tym za tym dziwnym biurokratycznym potworem, jego dni są policzone do wyborów w Francji.
1234567