Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Kawusia
szuw napisał/a
Kawusia napisał/a
Pisałam jakie są założenia 500+ a nie co będzie,ty tez czytaj z uwagą.Nie obracaj kota ogonem Szuw.No i masz zrobiłeś nagle z całej sprawy wątek matrymonialny i jak tu się do tego odnieść?Mam rozumieć to jako zawieszenie broni w tej jakże zajmującej dyskusji?
No tak — zgadza się. Ty pisałaś o założeniach, a ja napisałem, co z tego będzie — mam prawo do przedstawiania własnej wizji — i nie musi ona się Tobie podobać. Do tego służy właśnie forum dyskusyjne — do wymiany poglądów. A co, miałem  Ci przyznać rację? ;)
Ależ oczywiście lepiej się dać smażyć w smole niż przyznać ze gryzmolę he ,he od razu mówię że wymyśliłam na miejscu i tyczy się ciebie Szuwarku.

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Lothar. napisał/a
Ciekawe co im zrobiłeś, mam nadzieje że nic nie kradłeś, ani hmm swoich tęczowych sympatii dzieciom nie okazywałeś, bo  wtedy jest to zrozumiałe że ojciec napastowanego dziecka nie będzie się patyczkował.
Lotharze po cienkiej linii stąpasz,to wyrażna zaczepka.Coś Cię ostatnio napadło,może zły duch.Ksiądz chodzi po kolędzie może go zaproś żeby cię pokropił święconą wodą,podobno skutkuje he he na innowierców.

[...]

Ja się zastanawiam, co Ty zrobiłeś tym biednym Cyganom, że chciało się im ciebie gonić?  Zapragnąłeś zająć im miejsce, gdzie wróżą z kart, czy wygryźć ich z innego "biznesu"?

Co do napastowania dzieci, to masz wyraźny z tym problem, bo ciągle o tym piszesz, to za to byłeś karany? (hehe).

A jeśli nie wiesz, do czego Polscy kryminaliści są zdolni, to wejdź na jakąś stronę policji i poczytaj sobie kroniki policyjne. Rozbój za rozbojem. Kto? Cyganie? Muzułmanie? Nie — Polacy, rodacy, Katolicy :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Jechali do Częstochowy na pielgrzymkę kibiców. Po drodze okradli stację paliw (hehe)

Kto? Cyganie? Muzułmanie? Nie — Polacy - Katolicy

Dobra, więcej nie podbijam tego wątku, dość nakarmiłem trolla :)

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

Wiliam
Biednym cyganom, HAHAHAHAHAHA Szuwarku ja znam księcia cyganów nawet na guziki z jego koszuli twój dochód by nie wystarczył mój zresztą też. Naprawdę mnie rozbroiłeś , system kast obowiązuje nie tylko Kastę wybranych SĘDZIÓW w tym kraju. Zwyczajnie różni ludzie do różnych aspektów swojego życia przewiązuję wagę jedni jak np Górale do dutków, pracy, kościoła inni jak Cyganie do gorzały, kobiet wygodnego życia i bądźmy szczerzy pasożytowania poczytaj o cyganach w Puławach o tym ile miasto wydało pieniążków ich aktywację w pracy i jakie efekty ;)
Po prostu tacy są i już :) Oczywiście nie wszyscy, są jednostki znam owszem pracowałem z cyganem - uczciwy człowiek ma chyba z 7 dzieciarów i dobry kolega, ale to są jednostki. Pytanie czy oni chcą być inni niż są, NIE i nie widzę sensu ich próbować zmieniać. Nie wiem czy zdarzyło ci być na Słowacji i zobaczyć jak  tam Cyganie żyją a żyją hm .. bujnie :)))
Miłego dnia

Re: Zastanawiam się skąd się bierze ten lewicowy faszyzm?

William z fona
Fakt za mało czytam jakoś te wydarzenia rodzinne sprawiły że nie umiem się wziąć 😥 ale się poprawię , książek kupować nie przestałem więc mam spory zapas zaległości
Co do Śląska ani a Polak ani Niemiec go nie zrozumie to trzeba czuć i to nie koniecznie nosem 🤔 pojęcie małej ojczyzny Heimatu jest im obce i niezrozumiałe podobnie jak pojęcie ,,Świętego spokoju" 😌