WOŚP 2017 :)

sputnik
Oglądając pomagasz :) https://youtu.be/c-ObZgw1nD4

Re: WOŚP 2017 :)

Wenus
No to obejrzę trzy razy minimum :)

Re: WOŚP 2017 :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Obejrzane, pozdrawiam :)

Re: WOŚP 2017 :)

sputnik
Hej Słoneczko :) Obejrzałem raz i nie spodobało się -taka średniawka ale za 20 razem łezka w oku się kręci :) Oczywiście tradycyjnie do puchy będzie datek :)

Re: WOŚP 2017 :)

sputnik
I ja pozdrawiam serdecznie :) Będziemy grać do końca Świata i o jeden dłużej i żadna"podła zmiana" nie zabroni tego bo zejdziemy do podziemia i będziemy pomagać! :) Wszystkiego dobrego!

Re: WOŚP 2017 :)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
To co startujemy i idziemy po rekord :) Pozdrawiam, Hej!

Re: WOŚP 2017 :)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Oglądając pomagasz :) https://youtu.be/c-ObZgw1nD4
Ogladnięte

Re: WOŚP 2017 :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
W mojej pracy zbiórka trwa już od tygodnia :)
12