Ważne

Re: Ważne

sputnik
Obejrzałem ale szlag mnie trafia jak nasz kraj jest dewastowany przez pisowców! Demolka gdzie nie spojrzeć i to są fakty :(

Re: Ważne

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
A co jeśli ktoś się obudzi i nie będzie chciał żyć według zasad systemu?Czy będzie banitą?

Re: Ważne

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Ciii, nie podsycaj weź oddech spokoju a wraz z wydechem pozbądź się złości.
///////////////////////////////

Re: Ważne

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Takich obudzonych jest już całe mnóstwo i wiesz co- nie są banitami,ani się tak nie czują,patrzą ze spokojem na początek końca systemu.
///////////////////////////////

Re: Ważne

Kawusia
Honey napisał/a
Takich obudzonych jest już całe mnóstwo i wiesz co- nie są banitami,ani się tak nie czują,patrzą ze spokojem na początek końca systemu.
Witaj Kropelko tak mi przyszło do głowy kiedy zwiedzałam las sherwood i zachwycałam się ich dostojeństwem.Że w każdej epoce byli tacy którzy się sprzeciwiali systemowi.Taki Robin Hood który żył w tych lasach przecież był szlachetnie urodzony,a wolał być banitą.Nawet jeśli ta historia nie była prawdziwa to obrazuje ona że jednak coś takiego już od wieków intrygowało ludzi.

Re: Ważne

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Oddycham smogiem i nie wiem co gorsze :) Muzyczka! https://www.youtube.com/watch?v=Xuz94ZIPfJk

Re: Ważne

Honey
sputnik napisał/a
Oddycham smogiem i nie wiem co gorsze :) Muzyczka! https://www.youtube.com/watch?v=Xuz94ZIPfJk
 hehe podczas pisania odp.do Ciebie czułam,że mi ze smogiem wylecisz ;) i mocno się skupiłam na czystym powietrzu które jakimś cudem ostało się Tobie w chałupie:)

ps.sama dziś podczas spacerków z urzędu do urzędu dosyć namacalnie w gardle odczułam skutki smogu.

Re: Ważne

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Możesz rozsiąść się w fotelu i poczuć się lepszą ode mnie. A co mi tam....
Tylko po co ?nie rozumiem Twoich obaw,przecież każdy jest na innym etapie rozwoju,ale tak na prawdę wszyscy jesteśmy równi.Mam nadzieję że nie chcesz dzielić ludzi na tym forum na lepszych i gorszych,jeżeli tak to ja ustawiam się na samym tyle,bo mi nie zależy żeby błyszczeć.Sorry ze wtrąciłam się w waszą rozmowę.
12345