Ważne

Re: Ważne

Honey
i racja :)
///////////////////////////////

Re: Ważne

sputnik
Boję się, że najciekawsze jeszcze przed nami wg tekstu piosenki, która jest ponadczasowa de facto :/

Re: Ważne

Honey
Nie bój się, nie obawiaj jest dobrze a będzie jeszcze lepiej :D
///////////////////////////////

Re: Ważne

dziewczyna z perłami
Możesz rozsiąść się w fotelu i poczuć się lepszą ode mnie. A co mi tam....

Re: Ważne

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Będzie "lepiej" :/ Bilion dziury budżetowej już jest faktem a rozmawiałem z ekonomistami to jest 3 razy więcej ukrytego. Giełdy nie ma! Wyparowała! Nikt z moich znajomych już nie inwestuje w akcje. Ba! Wszyscy wszystko polikwidowali. Brawo "dobra zmiano"!!! :(

Re: Ważne

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Możesz rozsiąść się w fotelu i poczuć się lepszą ode mnie. A co mi tam....
je tam. Nie czuję się ani lepsza ani gorsza i , nie mam takich potrzeb Perełko.

ps.Cieszę się,że tu trafiłaś bo już od onet magii czuję,że z Tobą rezonuję ;)

Re: Ważne

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Sputniś wyluzuj ,posłuchaj i popatrz może jeszcze raz  na klip który wrzuciłam na starcie

Re: Ważne

dziewczyna z perłami
to przez perły...oświecenia...
12345