Wam się chyba nudzi...

Wenus
naprawdę nie macie co robić przed Świętami?

Re: Wam się chyba nudzi...

Wenus
Chociaż faktycznie nie czuć, że idą Święta Wielkanocne bo śniegu dowaliło, przynajmniej u mnie :/

Re: Wam się chyba nudzi...

Ja sie w to nie bawie...nie jestem frajerka od swiat do swiat:)...

Re: Wam się chyba nudzi...

Ewkazdegustowana
ja się nie nudzę, wyszorowałam do białej kości wszystkie szafki w kuchni D

Re: Wam się chyba nudzi...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
A ja jestem, nie wyobrażam sobie inaczej ;) Mięsko już się piecze, a jak pachnie ........ :)

Re: Wam się chyba nudzi...

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
Sprzątać wolę na bieżąco, nie tylko na święta ;)

Re: Wam się chyba nudzi...

Ewkazdegustowana
na bieżąco to nie jest do białej kości, na bieżąco to jest przejechanie po skórze D

Re: Wam się chyba nudzi...

Wenus napisał/a
naprawdę nie macie co robić przed Świętami?
Ja nie. Porzadek w domu jest zawsze, zakupy zrobione, bedzie swiatecznie i wesolo :) Dla mnie poza "asystowaniem" w zakupach, troche gotowania, ale zawsze tak jest przed swietami :)