Weź już, Szuwarku, nie przekarmiaj tego Zająca, proszę

Weź już, Szuwarku, nie przekarmiaj tego Zająca, proszę

Przyłaszczka

Przecież on już ledwo dycha.
Zobacz, jaki jest papuśny
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Weź już, Szuwarku, nie przekarmiaj tego Zająca, proszę

Przylażczka napisał/a

Przecież on już ledwo dycha.
Zobacz, jaki jest papuśny
Zajączek przynajmniej sobie podjadł w święta,
poza tym sałata jest lekkostrawna i zdrowa ...nic mu nie będzie :)

Zresztą sama zobacz, jak tryska pozytywną energią:

Re: Weź już, Szuwarku, nie przekarmiaj tego Zająca, proszę

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
PS. Bardzo ładny masz awatar Przylażczko :)

Re: Weź już, Szuwarku, nie przekarmiaj tego Zająca, proszę

Przyłaszczka
szuw napisał/a
PS. Bardzo ładny masz awatar Przylażczko :)
Dziękuję
A Ty, Szuwarku, kiedy zamienisz czarny na róż?
https://www.youtube.com/watch?v=9Xsl-Z20qoQ
[...]

Pewnie w wolnym czasie zajrzę do szafy i zamienię czerń na róż. Fajna piosenka, dzięki :)