Wenus, miłośniczko sportów wodnych

da®®io
a co powiesz o konkurencjach wioślarskich?

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

czy wiesz, że aktualnie w Szkocji w Glasgow rozgrywane są Mistrzostwa Europy we wioślarstwie-w imprezie tej jest wiele kombinacji w skladach osad i nasze zespoly odnoszą tam sporo medalowych sukcesów - transmisje z tych zawodów znajdziesz na Eurosporcie - https://www.google.com/search?q=polskie+medale+wioslarskie+w+glasgow&

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

da®®io

taka osada wymaga niesmowitej zgranej współpracy

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

da®®io
teraz są Mistrzostwa Europy, a najważniejszą tegoroczną imprezą wioślarską będą
mistrzostwa świata, które odbędą się 9-16 września w
bułgarskim mieście Płowdiw.

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Wenus
Ścigać się nie mam zamiaru bo i po co? Dla mnie popływać sobie na wodzie to ma być przyjemność a nie wyczyn czy lans jak co dla niektórych "żelusiów" ;)))

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

da®®io
widziałem Cię w zielonym kajaku z pomarańczowymi wiosłami - super:)

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Wenus
Dzięki, trochę mnie potargało ;)
Jutro wyjeżdżam w nieco innym kierunku niż zamierzałam, zmiana planów za względu na brak noclegów, obłożenie na Mazurach sięga zenitu. Właśnie się pakuję.

Re: Wenus, miłośniczko sportów wodnych

Ryo2
Oj to będzie pusto bo też sobie małe free zrobie na dniach