Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Dawno temu, w odległych zakątkach cyberprzestrzeni, gdzieś na końcu Internetu, istniało zapomniane, staromodne Multi Forum. Istniało od lat i wiele osób przychodziło i odchodziło, pozostawiając po sobie swoje posty i przemyślenia. W końcu jednak wyglądało na opuszczone, prawie nikt go nie odwiedzał i nie zamieszczał nowych wątków’ i postów.

Jednak w te wyjątkowe dni — święta Bożego Narodzenia — wydarzyło się coś niezwykłego. Na forum pojawiła się znikąd tajemnicza postać, która wniosła ze sobą atmosferę magii i radości. Przybysz z siwą brodą napisał swój pierwszy post:

„Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!”

Użytkownicy byli zaskoczeni tym nagłym przybyszem, ale wkrótce zaczęli wypowiadać swoje prośby:

- niektórzy prosili o miłość,
- inni o zdrowie dla siebie i bliskich.
- Jeszcze inni o pokój na świecie,
- wieczną młodość lub więcej pieniędzy!

Nieznajomy szybko zapisywał prośby, obiecując, że zrobi wszystko, co w jego mocy, aby je spełnić, po czym zniknął tak szybko, jak się pojawił.

W następnych miesiącach na całym świecie zaczęły dziać się cudowne rzeczy: ludzie doznawali niespotykanej miłości, bezdomne zwierzęta były adoptowane, zboża rosły obficie, inflacja malała, konta bankowe ludzi stawały się pełniejsze niż zwykle, dochodziło do rozmów pokojowych — na wysokich i niskich szczeblach, zawieszano użycie broni, znikały kłótnie, spory i koronawirusy. Niektórzy donosili, że czują się zdrowsi i młodsi niż kiedykolwiek wcześniej! Wszystkie te zmiany przypisywano jednemu źródłu: tajemniczej osobie z siwą brodą, która sprawiła, że świąteczne życzenia się spełniły...

PS. A tak przy okazji: nawet Kevin odwiedził Polskę w te święta:

Re: Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Przyłaszczka
Drogi Mikołaju,

Jak każda porządna miss powinnam poprosić o pokój na świecie, dbałość o środowisko naturalne, ochronę zwierząt, szanowanie praw kobiet, tolerancję rasową, narodową i religijną, dobrobyt dla ludzkości i...t...d...

Zawsze byłam zdruzgotana, kiedy się okazywało, że mój przyjaciel chciał czegoś innego niż przyjaźń. Jednak tym razem nie byłabym zła, gdyby Ktoś, z Kim zjadłam beczkę soli, chciał być kimś więcej, niż tylko moim przyjacielem.

Aaaa i co ważne, zależy mi na szybkiej realizacji prośby, Mikołaju
🦋🦋🦋

Re: Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Przylażczka napisał/a
[...]

Ojej, to faktycznie niekonwencjonalna z Ciebie miss, jeśli nie poprosiłaś o pokój i tolerancję, jak każda miss  :)

PS. Taki Mikołaj to dopiero musi być zapracowany, skoro dostaje tak trudne zadania do wykonania od miss

Re: Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Tego się obawiałam, że to będzie bardzo trudne zadanie. Może powinnam była jednak poprosić o pokój na świecie? No ale ja wierzę w Mikołaja.

🦋🦋🦋

Re: Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Pięknie napisane,stare czasy dobrego forum sie przypomnialy. ;)

Moim najwiekszym zyczeniem jest aby ten rząd wystrzelił w kosmos. Podobno pierwsza rakieta w historii z Europy Zachodniej dzis wystartowała. Bede wypatrywac,czy macha nam na pozegnanie ta poczwara,bo przeciez reka zdrowa,tylko biodro i kolano nowe wstawione. Pierwszy krok z nowym biodrem w przestrzen kosmiczną!To dopiero wyzwanie! Zycze powodzenia,moze zdązy go złapac Sw.Mikołaj..;) Niech z nim zrobi co zechce. Przemieni w meteoryt i spusci na Nowogrodzką..ech,rozmarzylam sie...Po drodze niech jeszcze zgarnie druga poczware tez ledwo dychajaca,bedzie mial towarzystwo, tego nie trzeba juz w nic zamieniac,bo rozwali Kreml swa betonową głową...i przeswidruje psychotycznymi oczkami...Tygrysy Europy tak konczą. Ten ostatni przynajmniej pozył,a paljak jak zawsze nieudacznik..Spłodził jedynie chory kraj..Po władze po nim nikt nawet nie chce sie schylic ,tyle jest do roboty i odkopania gruzów..A i tak jak przegra,to niczym Trampek i Bolsorano rozpeta prawie wojne domowa...Tfu !

Wszystkim forumowiczom,ktorzy tu czasem zagladaja najlepszosci w Nowym Roku!

Re: Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

da®®io
70% wyborców jest już zmęczonych tą chorą, paranoiczną władzą, ale jeszcze pozostałe 30% żyje w swojej urojonej postpeerelowskiej rzeczywistości-
Kiedyś chcieli PO odrywać od korytka, a teraz ich trzeba będzie wystawiać na "wysypisko" razem z korytem - Trzeba będzie pobudować nowe pierdle i psychiatryki - Będziemy sprzątać po nich ten " zafajdany kurnik przez 10 lat
WSZYSTKIEGO NAJ W NOWYM ROKU - JESZCZE MOŻE BYĆ NORMALNIE BO KAZDĄ WAJCHĘ DA SIĘ KIEDYŚ PRZEŁOŻYĆ

Re: Wesołych Świąt wszystkim! Jestem tu, by spełnić wasze życzenia!

Duzo zdrowia i cierpliwosci na ten Nowy wyborczy Rok !  Niech sie wreszcie ta "dobra, prawa i sprawiedliwa" zmiana wreszcie skonczy i zasiadzie tam gdzie jest jej miejsce - w celach.
Kpt.Wojtek 🌟