Widzę, że na Atlantydzie Loth znow mnie prowokuje

Widzę, że na Atlantydzie Loth znow mnie prowokuje

da®®io
a ja mam to w de bo nie chce mi się znów wchodzic w agresywne scysje z konserwowanymi czosnkami

Re: Widzę, że na Atlantydzie Loth znow mnie prowokuje

da®®io
oraz szkoda mi marnować skromny pakiet netu na idiotyczne testy robota

Re: Widzę, że na Atlantydzie Loth znow mnie prowokuje

a ja mam to w de bo nie chce mi się znów wchodzic w agresywne scysje z konserwowanymi czosnkami
Kto to jest Loth? Ne kojarzę.... To ktoś warty uwagi i nerwów? :)

Re: Widzę, że na Atlantydzie Loth znow mnie prowokuje

Nie tylko Ciebie ;) Pozdrawiam zdrowy rozsądek :)

Re: Widzę, że na Atlantydzie Loth znow mnie prowokuje

Szkoda, że nie można plusować/minusować https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=wBkL-eg2Dj8