Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

Re: Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

da®®io
między oboma łódzkimi klubami panuje taka " szorstka nienawiść " że nawet w ramach przygotowań do nowych sezonów nie pomyślano o tym żeby zorganizować wspólny sparring, a przecież takie " towarzyskie derby " bylyby bardzo przydatne dla obu zespołów

Re: Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

Ryo2
Ehh chyba jedynym cywilizowanym miastem pod tym względem jest Poznań gdzie nie ma żadnych "szorstkich nienawiści" a kibice mają królową Wartę i króla Lecha ;)

Re: Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

da®®io
czyzbyś był z " pyrlandii " ? i mówisz, że pomiędzy Lechem a Wartą panuje zgoda? oj nie chce mi się w to wierzyć

Re: Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

Ryo2
Nie jestem stamtąd ale że to miasto jest evenementem pod tym względem to jest fakt dość szeroko znany. Powaznie się nie żrą między sobą :)

Re: Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

da®®io
poczytałem sobie o tym na google i nawet nie myslałem że tam jest takie neutralne kartoflisko:) - u nas podziały klubowe biegną przez dzielnice, osiedla i ulice

Re: Widzew tworzy nowy zespół na II ligę

Ryo2
To głupie mym zdaniem no ale przynajmniej nie ganiacie się z maczetami jak krakusy ;/