Widzieliście to?

ornitolog

Re: Widzieliście to?

Inna Anna.
Koszmarne...musiało mieć miejsce krótko po tym cholernym obiedzie, który widziałam. Brrr...

Re: Widzieliście to?

Inna Anna.
Miało miejsce już 22 maja...jednak mała/y wciaż żyje...
Niech ci, których brutalność zniechęci do obserwacji bocianów, nie oglądają tego fragmentu ich życia.

Re: Widzieliście to?

znam temat
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ornitolog
Matka chciała mu skręcić kark ale się nie udało więc chwilowo go zostawiła. Poczeka aż dziecko będzie cięższe.

Re: Widzieliście to?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ornitolog
I wśród ludzi zdarzają się niestety takie historie. Tak, jak na przykład przypadek z Torunia (z 1999 roku), gdzie ojciec wyrzucił swojego 3,5 - rocznego synka z 11 piętra wieżowca. Ciekawe i niewiarygodne jest to, że ten chłopak przeżył upadek z 11 piętra wieżowca. To cud, że chłopak przeżył <<--

Ten chłopak przeżył upadek z 11 pietra i dzisiaj sam opowiada (18 +) <<-- o tym zdarzeniu sprzed lat.

A swoją drogą Toruń, to ciekawe miejsce, bo to nie jest jedyny przypadek, gdzie człowiek przeżył w Toruniu upadek z 11 pietra.  Przykład z 2002 roku <<--

A tak przy okazji ciekawy filmik o zbiegach okoliczności:

A Wam zdarzają się w życiu dziwne zbiegi okoliczności?