Wiecie co jest najciekawsze?

Sputnik
Że 'Osobnicy' twierdzący, że...
Chemitreils to zagłada, zło, trutka itp...

Ślad węgląwy po samolotach to niecały 3% 2,8 dokładnie genenerujący syf o którym piszą!

Ci sami 'Osobnicy' palą w piecach starymi kaloszami, plastikowymymi butelkami, śmieciami lub innym gównem co podejdzie pod łapę...

Zapraszam do Anina Lothara lub Michaliny w okolice Kielc!

Przecież Oni się nie kryją z tym, że palą dziadostwo w piecu!

Wierzę, że to prowokacja do dyskusji!

To nie może być prawdą by...

Re: Wiecie co jest najciekawsze?

Sputnik
A! Zapomniałem dodać, że Lothar dodaje zużyty olej silnikowy do paliwa - kurwa! Czy ja śnię?! Nie! Amigoland mu przyklasnął!
To są praktyktyki 'Januszy' i utwierdza mnie to w przekonaniu, że Lothar nie wyszedł ze swojej nory od 20 lat!!! Kilka Osób miało wątpliwości czy jest taxi driverem, ochroniarzem, że non-stop jest na forach. NIE! Jest osobą socjoapatyczną, jak i reszta użytkowników 'obłąkanej-speluny'!

Pozostaje tylko współczuć!

W porządku. Z tego co przeczytałem to większość się przyznała do fobii społecznej ale Lothar kłamie nadal!!!

OK. Nie dokuczam więcej i wcale nie uznaję swojej wygranej tylko mi przykro, że nie potraficie wyjść do Ludzi a internety zawładnęły...

A *uj po co ja zdzieram klawisze bo i tak będą robić swoje... Ida grać w szachy 😉

Re: Wiecie co jest najciekawsze?

MaryLou
Szachy albo...Opole Sputniku:)))))) Boze,co za masakra,zerkam bo małz oglada..:) gdzie ja zyje??? /co do Opola..takie ludki wlasnie rzadza Polska i nami,widownia,ze hej/

Re: Wiecie co jest najciekawsze?

Sputnik
Polecam spokojną grę w Szachy 🥰

Re: Wiecie co jest najciekawsze?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Te ślady na niebie po samolotach to jak byłam dzieckiem czyli ponad czterdzieści lat temu już były.

Re: Wiecie co jest najciekawsze?

Sputnik
Skończyłem 4 knigi w tym roku o lotnictwie 😍

Re: Wiecie co jest najciekawsze?

Sputnik
Najlepsza była "Szkoła pod gwiazdami" 🤗