Wiecie co? ...tu jest lipa!

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

Lwiczka9
Hienko,nie wszyscy sa takimi nocnymi markami jak my:))..eeee..to wcale nie jest ok...W nocy sie spi!

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

hiena
Wiem ale jest weekend...to mozna troche dluzej posiedziec...

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

Lwiczka9
Mozna ,jasne..:) Przykro,nie potowarzysze Tobie...mam mega migrene:((( Fajnie dzien spedzilam,ale łupie jak motorynka..:(  Co do ksiazek to mam pelno na tapecie,ale romansow czy obyczajowych nie czytuje niesttey,tylko takie ..yyyy...spoleczno-polityczne,historyczne, i mnostwo prasy..Czasem nawet mam ochote przeczytac jakies romansidlo,jednak z dwojga zlego wole takie kino. Obyczajowe. ostatnio bardzo mnie poruszyl film "swiatlo miedzy oceanami" Pewnie jest juz w sieci,ja ogladalam w canalPlus. https://www.youtube.com/watch?v=wvZInjdcJNU

Re: Wiecie co? ...tu jest lipa!

hiena
Chcialam ogladnac zjazdy narciarskie...mealy byc o trzeciej w nocy...ale odwolali bo jest silny wiatr w korei...ja tez nie czytam ostatnio...a zwlaszcza romanse to juz wogole:))...pamietam Reklamowali  ten film...wiem ze ci aktorzy wzieli ze soba slub w zeszlym roku...masz  migrene?...o to niedobrze...nie idzie tego wyleczyc?...na to chyba najlepszy bedzie sen...oby dzis ci przeszlo...dobranoc:)...
12