Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

wg. mnie biale przegrały tą partię gdyz od początku tracily rozwojowe tempo przy kazdym ruchu, a na dodatek preferowały zabójcza wybijankę - momentami grają bez sensu - nie opanowały centrum, zrobily roszadę krótką nie otwierajac figur na przeciwleglym skrzydle a w fazie srodkowej w bojaźliwy sposób wyprowadzaja pionka na b3 zamiast dac mu skoczyc na b4  - mam także zastrzezenia do kolejnego posunięcia na f3 odslaniajacego króla - wg mnie lepsze byloby h3- nad akcja z hetmanami się nie zastanawiałem, ale byc może wymiana wież była nieuzasadniona bo pionek na lini b wspólpracując z wiezami miał szansę dotrzeć do 8lini przemiany

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Leela_Chess_Zero
-po tej demonstracyjnej partii oceniam wyżej poziom Stockfisha grajacego czarnymi - choc mam podejrzenia, ze ta Leela mogla białymi tę partię wygrać gdyby bardziej czuła grę

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
mam nieco krytyczną opinię o takich szachowych rozgrywkach online bo tak naprawde nic w nich nie jest pewne bo nieuczciwi gracze moga przypisywac sobie genialne posunięcia wspomagając się analitycznymi programami komp. literaturą fachową z partiami arcymistrzow - wg mnie taka gra pozbawiona jest emocjonujacego klimatu intelektualnej walki jaki panuje podczas gry na realnej szachownicy

https://www.google.com/search?q=analizowanie+partii+szachowych+przez+prigramy+komputerowe&client

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

da®®io
szachy online zastąpiły dawne szachy korespondencyjne
https://www.google.com/search?q=film+mistrz+zawsze+traci&

Re: Wiecie jak wygrywam w Szachy? Nucąc sobie :)

Nic nie zastąpi spokojnej partyjki w realu przy kawce, herbatce w dłoni...

123